På føden:-0

tretroll

Forumet er livet
VIP
Da sitter jeg plutselig på føden. Har slitt med smerter under h costal, hodepine, lysglimt for øynene og uvelhet de siste dagene. I natt hadde jeg regelmessige, smertefulle kynnere og etter det har jeg ikke kjent liv. Alt er sikkert helt ok med lille snupp, men med min historikk med alvorlig preklampsi og HELLP, synes je dette minner for mye om forløpet den gang, og tok en tur opp for å sjekke. Føler meg dust som jeg alltid gjør når jeg leker dramaqueen, men må bare sjekke for sikkerhets skyld.... Håper de gidder å sjekke skikkelig!

Uff, ja! håper du får en ordentlig undersøkelse!
Er bare du selv som føler deg som en dramaqueen. Bedre en sjekk for mye enn en for lite:)
Lykke til :)

Da sitter jeg plutselig på føden. Har slitt med smerter under h costal, hodepine, lysglimt for øynene og uvelhet de siste dagene. I natt hadde jeg regelmessige, smertefulle kynnere og etter det har jeg ikke kjent liv. Alt er sikkert helt ok med lille snupp, men med min historikk med alvorlig preklampsi og HELLP, synes je dette minner for mye om forløpet den gang, og tok en tur opp for å sjekke. Føler meg dust som jeg alltid gjør når jeg leker dramaqueen, men må bare sjekke for sikkerhets skyld.... Håper de gidder å sjekke skikkelig!
Off, så ekkelt da .. Skjønner godt at du vil få det sjekket , skal ikkje føle deg som en dramaqueen hvertfall .. Masse lykke til :) :)

Herlighet! Klart de må sjekke deg!! Man skal ALLTID ringe en gang for mye enn for lite!!! Og man SKAL bli tatt på alvor!!!
Håper det ikke er noe alvorlig..hvor langt er du på vei?
Lykke til ;)

Herlighet! Klart de må sjekke deg!! Man skal ALLTID ringe en gang for mye enn for lite!!! Og man SKAL bli tatt på alvor!!!
Håper det ikke er noe alvorlig..hvor langt er du på vei?
Lykke til ;)

36+1. Fikk HELLP i 36+3 og han ble født med ks samme dag, så jeg har sikkert litt angst også... Er litt likt, liksom. Men bt var ikke høyt, så da bør det være ok:-)

Oi, håper alt står bra til med dere begge to !!

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

36+1. Fikk HELLP i 36+3 og han ble født med ks samme dag, så jeg har sikkert litt angst også... Er litt likt, liksom. Men bt var ikke høyt, så da bør det være ok:)

Ok. Jeg har vert mye bekymra selv dene gnagen. Skal ha pl KS i begynnelsen av august. Men har hatt mye høyt blodtrykk. Og litt vondt i ribbeina..men de har sjekket meg mange ganger m UL og alt... Men vet jo at jo nærmere jeg kommer termin, er faren større for Sv.forgiftning. Har kjent ujevnt med liv og..men sånn har det vert hele tida..
Trenger ikke være noe heller. Vi begynner å bli tunge i kroppen nå vet du..og kan lett få vondt alle veier..baby har mindre plass og beveger seg på en annen måte...
Men må si jeg skjønner deg GODT! Du skal ikke føle deg dum på noe som heklst tidspunkt. Det er lov til å være bekymra for baby i magen. Så er bra og få det sjekka ;)

Lykke til ;)

Sitter enda på føden og veeenter. Blitt veldig godt mottatt, det er altså noen fantastiske JM og leger her!! Har hatt ctg (ble bra til slutt, men de sleit med å få gode målinger) og UL. Nå må jeg vente her et par timer til leverprøvesvarene kommer inn. Jeg fikk et nytt smerteanfall i leverregionen og det tar de selvsagt alvorlig når jeg har hatt HELLP.

Legen ønsket å legge meg inn, men jeg ba fint om å komme hjem om prøvene er fine. Da må jeg komme inn til nye prøver i morgen, men jeg har litt problemer med sykehus... Sover bedre hjemme og har kort vei. Så da sitter jeg og blomstrer:-) fikk tilbud om seng, men er så travelt her at jeg følte ikke jeg kunne okkupere:-) så nå krysser jeg bare fingrene for fine prøver og hjemreise (alternativet er dårlige prøver og akutt KS:-0 sååååå.....).

oi... nå er jeg spent på hva prøvene viser. lykke til.

Nå fikk jeg reise hjem:-) skal tilbake til nye blodprøver og til kontroll hos lege i morgen. Med lavlav terskel for å reise inn i natt. Men jeg kjenner meg ganske avslappet når jeg vet prøvene blir sjekket i morgen igjen, bt var fint og jenta virket å trives;-) da er det ikke mer å oppnå ved å være på sykehus i alle fall! Gutta mine har det også best med å våkne til at alle er hjemme;-)

Så bra at du fikk reise hjem! Skjønner deg godt at du ikke vil ligge på sykehus.. Håper verdiene fortsetter å være fine ut svangerskapet!!

Back
Topp