På en time

Dollface

Forumet er livet
VIP
Fikk jeg, storebror og Tiril gjort følgende:
Bomtur i p-hus1, klaff i hus 2.
Tatt passbilde av Tiril.
Kjørt videre og fant ny parkeringsplass.
Ut med vogna igjen..
Inn på politistasjonen, ordnet pass til to... tilbake til bilen fem minutter etter at tiden gikk ut.
Oooog ferdig, en time.

Nevnte jeg at det bøtter ned?
Nå er blodsukkeret mitt ca på minussiden, holder på å få Tiril til å sove, skal lage mat til storebror... og så meg selv.

Jupp.. skulle ønske vi kunne få pass hos lensmannen. Er så tungvint å dra inn til byen. Må kjøre rundt for å finne p-plass... styrete :p

Flink du er!

Den siste 1,5 timen har jeg handlet inn middager for 3,5 uke fremover med en stk sur baby og storesøsteren på slep :p

Flink du er!

Den siste 1,5 timen har jeg handlet inn middager for 3,5 uke fremover med en stk sur baby og storesøsteren på slep :p
Det er ikke bare bare det heller.. hater å gå i butikken med ungene faktisk. Det eneste er at det er fint med vogn på shopping så man har et sted å legge fra seg alt :D

Det er ikke bare bare det heller.. hater å gå i butikken med ungene faktisk. Det eneste er at det er fint med vogn på shopping så man har et sted å legge fra seg alt :D

Hehehe, hater butikker generelt jeg :p

Her har jeg fått beskjed om å ta det med ro. Og nå har jeg en stk overtrett unge. Ikke moro.

Her har jeg fått beskjed om å ta det med ro. Og nå har jeg en stk overtrett unge. Ikke moro.
Da pleier jeg legge henne i armkroken og holde henne der til hun sovner. Ja hun vræler men jeg vet hun er trøtt så derfor gjør jeg det..

Så bra jeg ikke er den eneste som hater butikker. Kan tolerere det når det er masse tilbuder på matbutikken, men thats it

Så bra jeg ikke er den eneste som hater butikker. Kan tolerere det når det er masse tilbuder på matbutikken, men thats it

Jaaa, under tvil ;)

For meg er det fritid :p
Å gå i matbutikken på kvelden, uten unger.. aaahjjj så deilig :D

Nei, vet du hva.... Jeg tar gjerne med mathea for da er det begrensa med tid jeg kan bruke :P

Her er det ikke noe alternativ å gå noen steder uten ungene enda.

Her har vi også fikset pass til lillebror i dag. :)

Jeg burde vel egentlig fikse det til mathea jeg og, så har vi det tilfelle

Back
Topp