På en skala fra 1-10...

KatBra

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
...hvor mye klarer du å nyte svangerskapet akkurat nå?

Jeg har vel fra jeg testet positiv og inntil nylig ligget jevnt på en solid 1'er.
De siste ukene har både form og humør steget betraktelig, og det kombinert med mange herlige bevegelser og spark fra den lille mageboeren gjør at jeg nå ligger på en 6'er :)

Tenker jeg ligger på en 7-8 er, siden jeg har vært i veldig bra fysisk form hele veien, men pga utslitthet og jobben så trekker det litt ned... :)

5 på grunn av fortsatt dårlig form :/

en 6-7.. er mye trøtt og sliten (tar på med en ekstremt trassete 2-snart 3 åring..) og at jeg er engstelig av meg pga jeg mistet sist..håper på gode tilbakemeldinger i morgen på ul, sånn at jeg kan kose meg litt mer med sv.skapet.. :)

i begynnelsen må jeg være ærlig å si at det må ha ligget på -10! :eek: taklet ikke tanken på å være gravid IGJEN etter å da ha fødet for 4-5 mnd før det :( elsket å ha kroppen for meg selv, og var så godt igang med å gå ned i vekt osv.. meeeeen etterhvert som tiden gikk, og jeg fikk fordøyd dette ble det bedre :) har hatt litt kvalme, men ikke så intenst..nå som den er så og si over så ligger jeg vel på en 6'er... kaaansje 7'er etter OUL (som er til mandag) :)

7 kanskje.. men det svinger veldig. Den ene timen kan jeg sitte og storkose meg med å lete navn og planlegge ting og tang. Andre timen ligger jeg grinete på sofaen og er utslitt. Har kanskje med humørsvingninger og hormoner å gjøre også :-p

Låg vel på 2-3 di første mnd, no er kvalmen vekke og jeg kjenner liv så den er steget betraktelig :) Hadde jeg ikke følt meg så svær så hadde d nok vært 10, men må si 8 :)

7 kanskje... elsker tanken på at jeg bærer på et liv, at det vokser et nytt menneske inne i meg, synes det er fantastisk når jeg kjenner liv osv.
men jeg er fryktelig sliten og energiløs, har mye dårlig samvittighet overfor gutten på 2,5 år pga at jeg orker lite og har mye mindre tålmodigheten med han.
bekkenet blir verre og verre for hver dag omtrent, skulle blir med sambo og gutten og gå tur i går (vi gikk bare på flatmark) og det var ikke lange stykket vi gikk føler jeg og enda var kroppen nærmest ødelagt etterpå.

En 7'er kanskje? :) Jeg er i veldig god form, har vært det i mange uker. Jeg har mine dårlige dager, da kjennes det ut som om noen har tatt ut batteriene mine. Jeg er også ganske sur på sambo og utålmodig med lillegutt.

Jeg har ikke helt den rosa graviditetstilværelsen, er nok ganske avslappet. Glemmer det rent av innimellom ;) Jeg er ikke bekymret for hverken den lille eller det som kommer.

i begynnelsen må jeg være ærlig å si at det må ha ligget på -10! :eek: taklet ikke tanken på å være gravid IGJEN etter å da ha fødet for 4-5 mnd før det :( elsket å ha kroppen for meg selv, og var så godt igang med å gå ned i vekt osv.. meeeeen etterhvert som tiden gikk, og jeg fikk fordøyd dette ble det bedre :) har hatt litt kvalme, men ikke så intenst..nå som den er så og si over så ligger jeg vel på en 6'er... kaaansje 7'er etter OUL (som er til mandag) :)
Kjenner meg veldig igjen! Nå blir ikke mine fult så tette som dine, men uansett mye tettere enn jeg hadde sett for meg :P Hadde nylig vent av med siste ammingen da jeg ble gravid igjen og det var så deilig å ha kroppen helt for seg selv igjen, men nei, det skulle visst ikke vare så lenge. Jaja, er ved mye bedre mot nå da og innimellom gleder jeg meg faktisk veldig. Alt i alt er jeg glad vi hadde dette lille "uhellet", blir fint med to tette søsken :)

Jeg ligger på ca 6 ;) Fortsatt mye sliten og vondt bekken.. Er fortsatt ikke sikker på om jeg kjenner baby. Men er vel fortsatt litt tidlig selvom jeg er andregangs.. Gleder meg og teller ned til oul. 21. Mai er dagen. Håper tida flyr! :)

8-9 har ikke så mye plager noe mer, men har lite energi for tiden,

men i begynnelsen så lå det vel på en 2-3 for var så utrolig kvalm, uvell og null energi

Jeg må si 10, jeg, selv om det føles uforskammet siden så mange andre ligger forholdsvis lavt.. Har jo hatt dårligere dager, mens kvalmen sto på var det nok maks 5, men nå er livet fint, jeg er i god form, ikke nervøs/bekymret, ingrnting jeg savner (mat/drikke el), glad for en frisk og fin baby i magen, kjenner liv inni og utenpå og tilbringer dagene med guttene mine :) Og jeg og mannen har det så fint sammen, deilig å være i god form og orke å være sammen med han også, ikke bare stupe i seng :P for ikke snakke om at det føles bra å begynne å gå turer/være i aktivitet igjen! kommer ikke på noe som kan trekke ned, hvertfall :)

Jeg må si jeg ikke er å topp enda. Jeg sliter med kvalme og formen enda..
Ikke noe morro. Så jeg får si 3-5 å det svinger da med dags formen..

Kjenner meg veldig igjen! Nå blir ikke mine fult så tette som dine, men uansett mye tettere enn jeg hadde sett for meg :p Hadde nylig vent av med siste ammingen da jeg ble gravid igjen og det var så deilig å ha kroppen helt for seg selv igjen, men nei, det skulle visst ikke vare så lenge. Jaja, er ved mye bedre mot nå da og innimellom gleder jeg meg faktisk veldig. Alt i alt er jeg glad vi hadde dette lille "uhellet", blir fint med to tette søsken :)

hehe ja godt det ikke bare er meg! :) nå tenker jeg at det er jo greit å bli ferdig med dette når det først har skjedd :) hadde tenkt på 3 barn, men at siste skulle komme om ca 5 år :P denne lille var visst ikke enig :P men da vet jeg at jeg ikke skal bli gravid igjen etter dette, og vurderer sterkt å sterilisere meg etter den i magen har kommet ut :) blir aaaaaltfor lett gravid :eek: :P det er jo ganske greit med to tette, som du sier :) mest det å gå gravid som skremte meg ;)

Akkurat nå vil jeg si jeg ligger på en god 9'er :)
I forhold til hvordan jeg følte meg i starten, og spesielt ift. for 4-5 uker siden er det jo som natt og dag.

Back
Topp