Lister meg stille inn her [emoji5] Jente på 31 fra Bergen som nå er gravid for 4.gang etter 2 sa (første i uke 15) og en BO. Vi har prøvd i ganske nøyaktig 2 år, og hadde egentlig gitt oss selv en pause ut året pga utredning for habituell abort. Etter siste sa har det vært ganske tøft for meg, så jeg har vært sykemeldt en periode for å komme meg litt til hengslene igjen mentalt. Ble helt utslitt av hele prosessen.
Men denne gangen spilte nok EL oss et puss og kom noen dager tidligere enn planlagt.
Var hos gynekolog på mandag for å starte prosessen med utredning, og under ul'en nevnte hun at jeg hadde så tykk slimhinne i livmoren. Enten er det noe veldig tidlig på gang eller så kommer mensen snart, sa hun. Og jaggu hadde hun rett, her sitter jeg med positiv test i hånden! For en lykke, måtte denne bare sitte, og jeg slipper SA-helvete igjen. [emoji173]️
Men denne gangen spilte nok EL oss et puss og kom noen dager tidligere enn planlagt.
Var hos gynekolog på mandag for å starte prosessen med utredning, og under ul'en nevnte hun at jeg hadde så tykk slimhinne i livmoren. Enten er det noe veldig tidlig på gang eller så kommer mensen snart, sa hun. Og jaggu hadde hun rett, her sitter jeg med positiv test i hånden! For en lykke, måtte denne bare sitte, og jeg slipper SA-helvete igjen. [emoji173]️
krysser fingrene for deg.