På denne tiden i fjor....

lenemor

Forumet er livet
var G og jeg i bilen på vei til føden for en kontroll.. jeg hadde hatt sammentrekninger hele natten, og ikke sovet noenting. Johanna var levert i barnehagen, og G og jeg hadde en diskusjon fordi jeg hadde glemt å ta med meg jakke, og siden det var kjølig måtte han komme opp på sykehuset og hente meg og kjøre meg hjem igjen etter kontrollen (ja, vi regnet med at jeg ble lagt på ctg-registrering en stund før jeg ble sendt hjem, så vi tenkte at G kunne reise på jobb).

Om ni timer er det ett år siden vår lille gutt så dagens lys - eller, han så rettere sagt en operasjonslampe.

Her er knerten for ett år siden

Og her er han nå:

GRATULERER MED DAGEN AUGUST!!

Gratulerer så mye med 1-årsdagen! [:)]

Tenk at det har gått sååå fort?!? Jeg gruer meg nesten, for om et år er det min tur til å ha 1-åring, og ikke forstå hvor tiden ble av..[8|]

Gratulerer med 1 års dagen August.
Stor og fin gutt er du.
Kjempe fint bilde av deg og mammaen din.

Håper du får en kjempe fin bursdagsfeiring sammen med familien din.

Klem fra silje og Christian

Gratulerer med dagen, August [:D][:D] Håper du får en kjempefin dag [:)]

Syns ikke det er lenge siden du fikk han, lenemor [8D][:)]

Så fort tia flyyyyr! Gratulerer så mye med dagen, August - du er en skikkelig going[:D]

Helt utrolig at det har gått et år siden.. Ser fremdeles for meg August som en liten baby! [8D]
Gratulerer så mye med dagen August![:D]

Gratulerer til August!!! For en sjarmerende sønn du har lenemor! Han er kjempesøt!

Gratulerer så masse. Men sjovt nok synes jeg at denne bursdagen har latt vente på seg. Min rare hode vil nemlig at August har bursdag i august[8D]....

Gratulerer så masse til August her og [:D]
Tida har gått kjempefort, og jeg håper ikke alle årene
skal gå like fort.....[&:]

ORIGINAL: Olive76

Gratulerer så masse. Men sjovt nok synes jeg at denne bursdagen har latt vente på seg. Min rare hode vil nemlig at August har bursdag i august[8D]....

Det er VELDIG mange som spør om han er født i august... jeg lurer på om de samme folkene spør alle som heter May om det samme

Takk for koselige hilsener forresten damer - har vært en fin dag, knerten har kost seg med iskrem på gatekjøkkenet, vaffel og kjeks hos svigers, og så fikk han smake gele her hjemme. Han har også fått masse flotte gaver, og enda mer fint papir og gavebånd, han har vært helt i ekstase... det mest populære han fikk var bil, han kjørte den frem og tilbake på bordet og sa brrr

1 år, du verden!!!

Så nyyydelige bilder, og sååå lik sin nyyydelige søster [:)]

Back
Topp