på den tida her i fjor..

Trillemor82

Forumet er livet
så jeg virkelig ut som en sprekkeferdig vannballong!!!!!!![:'(]

og om tre dager blir julie et år..
hvor er tiden blitt av??[:)]

Å gurrimalla-er hun snart 1år allerede??[:D]
Off,den tida går litt for fort syns jeg....plutselig så er vi ikke småbarnsforeldre lengre... men besteforeldre....[8D]

ja... det er elt sykt... det slo ned som en bombe for meg da vi feiret mari sist helg... nå er det min lille store som skal feires.. det er sykt!! men hun er allerede høy på pakker og danser og klapper med når storesøster synger bursdagsang[:D] såååå... det blir morsomt med bursdag.. især når favorittsangen til malin er hurra for deg!![:D]

Bare tre dager igjen? Hjelpes, som tida flyr. For ett år siden begynte jeg å bli rund jeg - fikk på meg bunaden på 17. mai, men det var trangt

hihi.. jeg fikk faktisk oigså på meg bunaden..[8D] men den ble ikke brukt i grunn... for den var jo ikke vakker på meg[8D] men i år var den nesten trang[:'(] sååå... jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke den[8D][:D] satser på at det er treningen som har gitt meg muskler..[8D]

Det jeg ser ut fra bildene fra i dag tyder i alle fall på det... eller kanskje du hadde andre kriterier for å "passe" i fjor?

Jeg vet...er det ikke sykt at vi nå er hot, hottere, hottest mamas med stooore barn? Vilt!

Hva ønsker Julie seg til bursdagen sin forresten?

ORIGINAL: *SuperBerta*

Får vi se et bilde fra et år tilbake i tid da???[:D]

hahahaha...har noen snacksy av meg for et år siden. kan slenge dem inn når jeg kommer hjem....fytti grisen, jeg er glad det ikke er meg lenger!!

men trillemor har jo vært hot uansett da. Kunne jo nesten ikke se at hun var gravid en gang....

Hæ??? 1 år??? hva skjer???
Helt utrolig hvor fort tiden går!

Back
Topp