på den 13`ende dagen

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
av sunt kosthold, som jeg faktisk HAR klart å følge opp! (har ikke fått trent så mye jeg som jeg skulle, det har blitt 3 dager i uka, men det skal bli bedre) anyway, så har jeg så utrolig lyst på en cola! en iskald coca cola på glass og en liten sjokolade hadde vært bra i dag[8D]

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

av sunt kosthold, som jeg faktisk HAR klart å følge opp! (har ikke fått trent så mye jeg som jeg skulle, det har blitt 3 dager i uka, men det skal bli bedre) anyway, så har jeg så utrolig lyst på en cola! en iskald coca cola på glass og en liten sjokolade hadde vært bra i dag[8D]

kjempe bra!!!!!!!![:D] du fortjener en appllaus[:)]
Hvis du vil svare på , lurer jeg på hvor mye du har gått ned hittil,og hvordan ser kostholdsplanen din?
takker[:)]

Jeg har ikke veid meg jeg[8D]
Men jeg har mistet 1 cm rund magen.

Spiser rent kjøtt, grønnsaker i stedenfor sukker, passer på kaloriene i maten, og får i meg ca 2500 om dagen (litt mer enn jeg skal)
Men jeg tror kanskje at det hjelper å trene litt, selv om det ikke er så mye [;)]

Spiser ca 100 kalorier til frokost,
ca 200-250 kal til lunsj
1500 ca til middag
og litt grønt ved siden av, som små mellom måltider. Gulrøtter har blit bra snacks.

har kutta ut brus og godis. Ikke light brus heller. Om jeg MÅ ha brus blir det nok vanlig brus[8D]

Så får vi se hvor lenge jeg klarer meg, for i dag har jeg VIRKELIG lyst på en kald cola[8D]

(aner ikke om dette er riktig fremgangsmåte jeg altså, men jeg prøver)

Back
Topp