På dagtid...

Vel, hun leker alene på lekematta si med lekene sine. Hvis hun vil ha selskap så leker jeg med henne, synger. Vi danser litt, ser i speilet, på akvariet og alle fiskene. Er ute på babysang, besøk hos andre. Ute på trilleturer og ser på skogen med hundene. Hun sover ikke like ofte som før, så jeg må aktivisere henne hele tiden. Men hun er heldigvis fornøyd for seg selv så jeg får gjort litt husarbeid/slappet av.

Da utforsker vi verden sammen. :)
Ligger på gulvet og leker, prater, synger og leser. Vi danser, hører på musikk, går på babytreff, går turer, og så slapper vi av sammen (har en tass som kun sover når noen holder på han).

Når storebror kommer hjem fra bhg. så leker vi sammen på gulvet alle sammen. Vi bygger klosser, duplo, leker med dyr og biler. Storebror og lillebror er bestevenner, og har et fantastisk samspill. <3

Jeg nyter hvert eneste sekund av hver eneste dag!

så mye dere alle får tid til hver dag :O blir helt overasket :O :P

Når han er fornøyd med å leke selv, så leker han selv mens jeg slapper av, leser, gjør husarbeid, ordner mat etc. Tar ham med meg på det jeg gjør om han er litt sutrete. Leker sammen når han ikke vil leke alene, han er glad i synge og lese bok. Fjerner ham fra hundeskålene og senga til hunden (og halen til hunden) 359847598275982 ganger om dagen. Treffer venner :)

Hvis det ikke er skikkelig drittvær er vi ute på bæretur for å lufte hunden minst en gang om dagen. Og nå for tida blir det jo litt mer butikk/byturer :)

så mye dere alle får tid til hver dag :O blir helt overasket :O :P

Altså, vi gjør ikke alt på en dag. Jeg kom med eksempler på alt jeg kan gjøre. Noen dager er vi bare hjemme. Men foretrekker og komme meg litt ut, for da blir det ikke så ensformig for meg eller lille.

Altså, vi gjør ikke alt på en dag. Jeg kom med eksempler på alt jeg kan gjøre. Noen dager er vi bare hjemme. Men foretrekker og komme meg litt ut, for da blir det ikke så ensformig for meg eller lille.

Ja, det glemte jeg og å skrive. Rekker virkelig ikke alt det der på en dag nei, varierer hva vi gjør den enkelte dagen :) :p

Stortsett ligger han å leker for seg selv på gulvet, mens jeg gjør husarbeid, slapper av eller noe annet. Men iløpa dagen er vi alltid på gulvet sammen, prater, synger og ler. Tuller og tøyser[emoji170]

Så koselig å lese om andres hverdager:) Vi leker, synger, danser, leser bok, går tur og koser:) Hun vil helst sove dupp i armene så vi får mye tid til kos og avslapping sammen❤️

Back
Topp