så "mista" vi Sindre..! Vi sto å prata utfor en butikk, og PLUTSELIG var han borte..!! Vi leita og leita og hadde jo ingen snøring på hvor han hadde gått, siden han var med oss to sekunder før..! Gikk på butikkene i nærheten og så, men ingen Sindre.. [&o] Jeg tror vi leita i 10 minutter, men det føltes som en halvtime.. Minst..! Ringte til broren min som var på butikken og, så han for å leita og.. Men tilslutt fant vi han da.. Inne på lekebutikken..
Ååååå.. Jeg har vel aldri vært SÅ sint som da.. Men jeg lo og gråt nesten om hverandre.. Jeg var ikke så redd til å begynne med, siden dette er en forholdsvis liten plass, og jeg visste han ikke kunne gå langt.. MEN når jeg aldri fant han liksom.. Da kom panikken.. [:(]
Han er farlig han nå.. [&:] Bare stikker og tenker seg ikke om.. Off.. Skikkelig ekkelt..
Ååååå.. Jeg har vel aldri vært SÅ sint som da.. Men jeg lo og gråt nesten om hverandre.. Jeg var ikke så redd til å begynne med, siden dette er en forholdsvis liten plass, og jeg visste han ikke kunne gå langt.. MEN når jeg aldri fant han liksom.. Da kom panikken.. [:(]
Han er farlig han nå.. [&:] Bare stikker og tenker seg ikke om.. Off.. Skikkelig ekkelt..