På butikksenteret i dag..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
så "mista" vi Sindre..! Vi sto å prata utfor en butikk, og PLUTSELIG var han borte..!! Vi leita og leita og hadde jo ingen snøring på hvor han hadde gått, siden han var med oss to sekunder før..! Gikk på butikkene i nærheten og så, men ingen Sindre.. [&o] Jeg tror vi leita i 10 minutter, men det føltes som en halvtime.. Minst..! Ringte til broren min som var på butikken og, så han for å leita og.. Men tilslutt fant vi han da.. Inne på lekebutikken..
Ååååå.. Jeg har vel aldri vært SÅ sint som da.. Men jeg lo og gråt nesten om hverandre.. Jeg var ikke så redd til å begynne med, siden dette er en forholdsvis liten plass, og jeg visste han ikke kunne gå langt.. MEN når jeg aldri fant han liksom.. Da kom panikken.. [:(]
Han er farlig han nå.. [&:] Bare stikker og tenker seg ikke om.. Off.. Skikkelig ekkelt..

Så skummelt! Ta en penn og skriv nummeret ditt på hånda hans når dere drar på travle steder (det så jeg på barnetv)

Ja, jeg så mange som gjorde det når vi var i dyreparken..! Men tenkte liksom ikke det var nødvendig her.. MEN det er det jo tydeligvis..

Huff det er en enkel føllelse. godt det gikk bra.
Jeg har navnbånd som jeg bruker på christian med navn hans og mobil nr til meg og k.
Har kjøpt de på ellos, veldig kjekke.

Uffameg.. det er IKKE gøy å oppleve sånt! Men godt at det gikk fint da, og at han ikke egentlig rakk å bli redd selv..

Det hender vi også skriver nr vårt på armen hennes, ihvertfall når det er mye folk og sånn.. Og hun kan både fornavn og etternavn på oss. 
Så det er nok ikke dumt å gjøre det, siden han ikke tenker seg helt om når han ser noe spennende.. Sånn er jo barn..[;)]

Huff - det er min store skrekk[&o] Det er en forferdelig følelse[:o] Så godt at det hele gikk bra.

Sånt er så skummelt, er kjempe redd for å oppleve det selv! Jeg er sikkert litt vel streng når det gjelder å holde i hånda og sånn jeg da, men heller det [&:]

Godt dere fant Sindre [:)][:)]

ORIGINAL: lenemor

Så skummelt! Ta en penn og skriv nummeret ditt på hånda hans når dere drar på travle steder (det så jeg på barnetv)

Det gjør vi i parker og slikt.. men ikke på handlesenter!

Huff så ekkelt almyrida! Det er min største skrekk![&:]

Å fy søren, eg er livredd for å oppleve det. Veit at eg vil få totalt panikk om det skulle skje, og miste all muligheit til å tenke klart.
Jammen godt de fann han, uff! [&:]

Det var godt dere fant han fort, og at han ikke ble redd(selv om han kanskje hadde lært da). Men jammen skjer det fort når de svinser rundt beina våre på store plasser.

Back
Topp