Thaliz Forumet er livet * Fra frø til Juliblomst 2015 * 24 Nov 2015 #21 Jeg flytter meg liker helst å sitte alene
Mamsemoms Forumet er livet Februarlykke 2016 24 Nov 2015 #23 Flytter meg liker å reise solo elsker å høre på musikk og kikke ut av vinduet.
M MaiTjohei Forumet er livet MAI 2013 24 Nov 2015 #24 Blir sittende om jeg bare tar bussen lokalt i byn, men om jeg skal lengre, hadde jeg nok flyttet meg. Men nå tar jeg svært sjeldent buss da
Blir sittende om jeg bare tar bussen lokalt i byn, men om jeg skal lengre, hadde jeg nok flyttet meg. Men nå tar jeg svært sjeldent buss da
Mammavenn Glad i forumet 25 Nov 2015 #25 Sjekker først om noen andre står på bussen. Om ikke kan jeg flytte meg om det er et godt stykke igjen av turen.
Sjekker først om noen andre står på bussen. Om ikke kan jeg flytte meg om det er et godt stykke igjen av turen.
mini#2 Forumet er livet ♡Junigull 2016♡ Julimammaer 2016 25 Nov 2015 #26 På korte turer nei, men om jeg sitter ytterst og skal langt, og ikke forventer at bussen blir full igjen, så ja. Kjekt med vindusplass
På korte turer nei, men om jeg sitter ytterst og skal langt, og ikke forventer at bussen blir full igjen, så ja. Kjekt med vindusplass