hvordan er det på sykehuset dere skal føde, er det lov med besøk inne på barselavdelingen? Her er det kun lov utenfor, f eks kantine. Jeg er så glad for det! Samboer og egne barn har adgang inn, men ingen andre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aner ikke hvordan det er på Kalnes, har bare født på Ullevål før.
Jeg gjorde det med forrige, kun besøk hjemme og ikke på sjukehuset. Men ulempen med det er at de sitter besøket så lenge...spes Svigers. Så denne gangen ser jeg ann, og sender mld mens jeg er på sykehuset. Orker ihvertfall ikke huset fullt i jula!ligger du på barsel er det ikke lov med besøk, da må man ned i gangen på sykehuset. Ligger man på hotellet så må man ned i kantinen. Men mannen og barn får lov til å komme på rommet Jeg skal ikke ha besøk på sykehuset denne gangen. Kun mann og barn, resten får vente.
Ja, det var ganske lenge! Jeg lå 5 døgn med KS og 4 med vaginal, begge deler var ganske lenge. Men jeg ønska det selv...Her er liggetiden på sykehuset betraktelig lenger enn i Norge. De sa 5-7 dager ved vaginal fødsel, og 7-10 dager etter keisersnitt. Og sykehuset jeg skal føde på ligger ca 1 times kjøring herfra. Det nærmeste sykehuset er ca 10 min unna, men der anbefaler de ikke at jeg føder, pga de er ikke spesialisert og mangler nyfødtavdeling. Så får se hvordan det blir med besøk. Det er nok en tante og besteforeldre som gjerne vil se den lille raskt