På an igjen..!

Mimmi :)

Betatt av forumet
Blææ... Hadde håpet på at jeg denne gangen skulle få slippe menstruasjonen noen mnd etter fødsel.

Er min fjerde fødsel og hver gang er det kun en uke og to mellom renselsesblødningen og mensen.
Har venninner som går opp mot et år før mensen er tilbake igjen etter fødsel!
Jaja, får tenke at det er et tegn på at jeg har en kropp som fungerer som den skal :)

Flere enn meg som har fått menstruasjonen tilbake allerede..?

Legen min sa at når man fullammer kan det ta mye lengre tid å få den tilbake enn dersom man ikke gjør det, vet ikke om det er tilfellet her, men jeg håper jeg slipper mensen iallefall 4mnd til xD

Jeg har gått tr to mnd etter fødselen med de to første barna mine. Nå er Mia 2 mnd, så da er det vel bare et tidsspørsmål før hun dukker opp her også :( Kjedelig når det skjer så fort...

P.S. Jeg har fullammet alle tre barna mine, så det er ikke alltid det hjelper! Ville ikke satset på det som prevensjon i alle fall ;)

Oi det var tidlig :P Jeg har ikke fått mensen enda, men nå er jeg nettopp ferdig renselsen da :P
Spent på når den evt kommer siden jeg vanligvis har mensen 1-2 ganger i året max, men så kan ting stabilisere seg etter en graviditet når man har pcos :P

Renselsen min var ferdig torsdag, fredag kom mensen for fullt. Kraftigere enn noen gang!

Jeg har gått tr to mnd etter fødselen med de to første barna mine. Nå er Mia 2 mnd, så da er det vel bare et tidsspørsmål før hun dukker opp her også :( Kjedelig når det skjer så fort...

P.S. Jeg har fullammet alle tre barna mine, så det er ikke alltid det hjelper! Ville ikke satset på det som prevensjon i alle fall ;)

Haha nei jeg tar ikke sjansen på det, har fått stav i armen for å unngå denslags xD

Ikke blødd noe siden renselsen ga seg... Ammer og håper det vil holde mensen borte lengst mulig. Vi bruker ikke prevensjon, så her kan det fort bli to tette ;)

Såå kjedelig! Jeg fikk den tilbake da førstemann var 12 uker:mad: Nå er mini 6 uker, og jeg kjenner litt mensmurringer nå og da. Så er vel ikke lenge før jeg får besøk igjen av den tanta:( Men som du sier så får vi se positivt på det, og tenke at kroppen fungerer som den skal

Æsj så kjedelig! Jeg er ikke ferdig med renselsen enda jeg og begynner bli mektig lei av den nå :( 6 uker og 3 dager nå og ser ikke ut til å avta med det første. Får jammen håpe jeg får noen måneders pause før mensen dukker opp igjen også...

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Jeg trodde den var tilbake for en stund siden men var nok bare litt spotting.

Da er det tydeligvis ikke bare meg da :)
Har fullammet alle, men kommer så tidlig for det.

Lillebror her er definitivt siste baby her i huset, så tør ikke å tenke at amming er prevensjon nai. Min søster fikk beskjed fra legen sin at siden hun fullammet var dette prevensjon nok. Hennes barn er det derfor 13 mnd mellom..hehe ;) Men dette er 10 år siden da.

Back
Topp