på alle 4 *uten bilde*

chiquitita

Elsker forumet
poff

Oj, så flink!! [:D]

Jonas har også begynt å prøve å komme opp i krabbestilling, han kaver fælt, men har ikke heeelt taket på det ennå... [8D]
Guuud så fort alt går med disse små nå!!! [&:]

så søtog flink

ORIGINAL: vicciogNikki

såååå nydelig hun er da..

forresten husker du prisen på underlaget hennes?
150kr( vi har 4 pakker)på nille. brio har en type også 99 kr men nille sin er litt tykkere.

Så flink hun er...Ikke lenge før hu krabber nå vettu [:)] Så morro...

ORIGINAL: junijenta

Oi, så flink hun er da!! Også så nydelig vettu!

sign[:)]

ORIGINAL: chiquitita

såååå nydelig hun er da..

forresten husker du prisen på underlaget hennes?
150kr( vi har 4 pakker)på nille. brio har en type også 99 kr men nille sin er litt tykkere.

takk snuppa!
vi har jo krabbetepper til henne..men denne har jeg sett på og virker igrunnen meget genial!
så er en tykkere på nille..mye i forskjell eller?=)
jeg synes det er ganske stor forskjell.  den er genial, lett å støvsuge og vaske bort gulp..så kan du ha den så stor du ønsker...

ORIGINAL: MOVED: liz_84

så søtog flink

sa til samboer jeg ville kjøpe en slik den virka bedre en krabbe teppene..men han sa er jo ikke lenge før hun krabber vekk fra den..men jeg syns det virket super jeg da
ja det er forsåvit sant.[:D] vi har hatt den lenge så den har gjort seg godt til nytte så langt[:)]

Såå flink vettu [:D] og så kjempe søøøøt

Så flink hun er!
Nydelig er hun og [:)]

Så flink hun er. Her var Ulrik på alle 4 på lørdag, men var ikke så lenge at e fikk skrudd på kameraet engang.

Oj, så flink[:D]

ORIGINAL: VicciogNikki!

sa til samboer jeg ville kjøpe en slik den virka bedre en krabbe teppene..men han sa er jo ikke lenge før hun krabber vekk fra den..men jeg syns det virket super jeg da

Hun krabber snart vekk fra det, men så tar det ikke lang tid før hun setter seg på det igjen for å leke. Lillemannen min fikk et lignende matte da han var baby og den bruker han enda og han er 2,5 år. Han elsker å sitte på den å leke, de er så gode å varme og myke.

Såå flink jenta di er[:D][:D] Morro når de får til noe nytt!!

ja dette var morro dere, gled dere, det varmer på mammahjertet, når de klaret noe nytt[:)]

Back
Topp