chiquitita
Elsker forumet
poff
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
og flink
ORIGINAL: vicciogNikki150kr( vi har 4 pakker)på nille. brio har en type også 99 kr men nille sin er litt tykkere.
såååå nydelig hun er da..
forresten husker du prisen på underlaget hennes?
ORIGINAL: vicciogNikkijeg synes det er ganske stor forskjell. den er genial, lett å støvsuge og vaske bort gulp..så kan du ha den så stor du ønsker...
ORIGINAL: chiquitita
ORIGINAL: vicciogNikki150kr( vi har 4 pakker)på nille. brio har en type også 99 kr men nille sin er litt tykkere.
såååå nydelig hun er da..
forresten husker du prisen på underlaget hennes?
takk snuppa!
vi har jo krabbetepper til henne..men denne har jeg sett på og virker igrunnen meget genial!
så er en tykkere på nille..mye i forskjell eller?=)
ORIGINAL: MOVED: liz_84
så søtog flink
ORIGINAL: vicciogNikkija det er forsåvit sant.[:D] vi har hatt den lenge så den har gjort seg godt til nytte så langt[:)]
sa til samboer jeg ville kjøpe en slik den virka bedre en krabbe teppene..men han sa er jo ikke lenge før hun krabber vekk fra den..men jeg syns det virket super jeg da
ORIGINAL: VicciogNikki!
sa til samboer jeg ville kjøpe en slik den virka bedre en krabbe teppene..men han sa er jo ikke lenge før hun krabber vekk fra den..men jeg syns det virket super jeg da