På akupunktur timen idag

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
satte hun en nål som skulle bidra til bedre søvn.
Blir veldig spennende å se om søvnen blir bedre i natt:)

Oi det der burde nesten jeg prøvd:-p jeg sover veldig dårlig om natten. Håper du kan fortelle om det hjalp deg, å om det er å anbefale;-)

Venter i spenning på rapport i morgen..om det funker så er det et mirakel jeg trenger !!!

Håååper det virker! :) gleder meg til oppdatering! :)

Tja.... Sov som en stein til guttungen ropte og måtte på do kl 2, da lå jeg våken en times tid og så sov jeg uten avbrudd til telefon til mannen min ringte rett før 6.
Det var jo dumt med de to avbruddene men jeg var ikke våken utenom det, ikke oppe for og tisse og føler meg egentlig ganske uthvilt.
Får prøve en natt til:)

Sånn nål setter alltid min akupunktør også, men gjør ikke noe utslag for min del. Men det er jo ved forskning ikke vist st akupunktur hjelper mot søvnproblemer da. Så jeg tar alt sånt med en klype salt men hun får sette så mange nåler hun vil ;) Får nål mot halsbrann også, men det eneste som hjelper for det er medisinen jeg får på resept.

Får uansett håpe du får sove bedre snart :)

Når det kommer til akupunktur så vet jeg at det funker. Trikset er dog å gå til noen som virkelig kan yrket.

Jeg gikk til en inder på Ammerud da jeg skulle slutte å røyke for mange år siden.

Først stilte han meg noen få spørsmål. Ingen som tilsynelatende kunne gi han en indikasjon på mine helseproblemer.
Så sjekket han pulsen min over noen minutter før han sier:
Du har vært plaget med magen siden du var barn, du vet kanskje ikke at du ikke tåler melk. Du sover dårlig, plages med ryggen etter en hendelse da du var 14, men magen din påvirker alt. Hva skjedde når du var 5 år?

Jeg bare gapte i mangel på ord.
Så sier jeg at jeg var skeptisk til nåler om det ville virke for meg.
Da lo han å sa han ville vise meg.
Han satte en nål og sa jeg kommer tilbake om noen minutter.
Jeg spurte hva som kunne forventes av nålen siden han var så selvsikker. Han bare lo og sa vel jeg tror samboeren din blir en lykkelig mann i kveld.

20 minutter senere var jeg avslappet, aldri følt meg så vel og ja, samboeren fikk kjørt seg den kvelden. :p

Røykeslutten funka forøvrig også og ryggen ble bedre etter 2 behandlinger og jammen fikk han orden på magen og. 3 behandlinger totalt. Og jeg sov godt og våknet uthvilt. :)

Back
Topp