På´an igjen....

Blåmann

Elsker forumet
Tr kom idag, tlf til riksen er tatt, og første ul blir 25. sept. Skal ikke ta noen medisiner denne gangen siden jeg ble overstimulert og måtte avbryte forsøket sist.

Kjenner at jeg er litt sånn; ja ja, vi får vel stille opp, men tror ikke det skjer noe. Har egentlig mistet troen helt på at det skal skje noen gang, så jeg går igjennom hele inseminajonsgreia på autopilot. Holdte til og med på å glemme å ringe riksen istad. Forrige gang kastet jeg meg over tlf så fort jeg kunne....

Føler ikke at i driver og lager barn, tenker mer på dette som en greie vi gjør av gammel vane, litt som en jobb.... En jobb vi har hatt i tre år med vante rutiner og gjentagelser....

Så bra dere er igang igjen, frikk! Vi er også igang med AIH uten hormoner denne gangen, skal på ultralyd i dag for å bestemme når eggløsningssprøyten skal settes.

Jeg skjønner godt at du blir gående litt på autopilot, tror det er kroppens måte å skape litt avstand og beskytte seg litt mot alle påkjenningene. Jeg merker også at jeg føler meg mer likeglad denne gangen, selv om spenningen sikkert stiger når testedagen nærmer seg.

Det er ihvertfall viktig å la seg selv tenke og føle det man gjør, det er noe som er galt eller riktig. Og spira kommer når den kommer, uansett om vi er ivrige eller likeglade.

Masse lykke til ihvertfall - plutselig ordner det seg

Takk for det Temo, kjente jeg ble løftet litt opp av det du skrev[:)] Blir sikkert litt mer sommerfugler i magen når det nærmer seg testdato.

Lykke til i dag, håper hormonene fra forrige syklus gjør jobben sin denne gangen også[:)]

så flott at dere er i gang[:D][:D][:D]skjønner hvordan du føler det, prøv og vær positiv[;)][;)]har vært ganske negativ jeg også til tider, men en gang skal det ordne seg for oss også[;)][;)]denne gangen skal spiren sitte hos oss begge 2[;)][;)]lykke til..

Ja, kjenner den følelsen fra tidligere forsøk, synes til og med dem på sykehuset gav oss opp.. "Dere igjen ja..."
Men skal love deg, at når test dato nærmer seg, så kommer forhåpningene alikevel.. Men er jo bare litt forsvarmekanisme for deg selv[:)]

ja det er rart det blir som en jobb, nå er vi bare inni vårt første sprøyte forsøk, men en må jo planlegge når en skal ha sex, gubben måtte ordne seg fri fra jobb, og han jobber skikkelig under akten, prøver å sprute lengst mulig, og holde den lenge inni. Få beskjed om å ligge med rompa i været og han stryker på magen og sier, nå mine soldater nå må dere jobbe. Sier at i kveld blir det ikke sex, han må lade opp styrkene sine. Det blir jo bare plikt og sex på en annen måte, selv om det alltid er godt:)

Men vi må aldri gi opp en dag skjer det.

masse masse lykke til 

ORIGINAL: tigergirl

ja det er rart det blir som en jobb, nå er vi bare inni vårt første sprøyte forsøk, men en må jo planlegge når en skal ha sex, gubben måtte ordne seg fri fra jobb, og han jobber skikkelig under akten, prøver å sprute lengst mulig, og holde den lenge inni. Få beskjed om å ligge med rompa i været og han stryker på magen og sier, nå mine soldater nå må dere jobbe. Sier at i kveld blir det ikke sex, han må lade opp styrkene sine. Det blir jo bare plikt og sex på en annen måte, selv om det alltid er godt:)

masse masse lykke til 

Sex? Hvem trenger det for å bli gravid[8D] 

ORIGINAL: småsmurf

ORIGINAL: tigergirl

masse masse lykke til 

Sex? Hvem trenger det for å bli gravid[8D] 

Ha ha ha[:D][:D] Fantastisk kommentar[:D] Nå skal jeg si noe skikkelig slemt; jeg er sååååå glad vi ikke trenger å ha sex for å bli gravid med det vi driver med nå (inseminasjon)............ Kjenner jeg er driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit lei pliktsex[:'(][:'(] Har rett og slett mistet troen på at det i det hele att går an å bli gravid bare med å ha sex liksom. For meg er det like uvirkelig og fjernt som å forestille seg hva som er utenfor universet vårt. (Tenker på det noen ganger i mine dype stunder[8D] og da blir jeg helt svimmel fordi det er så langt utenfor min fatteevne. Og sånn har jeg det nå med tanken på å bli gravid uten hjelp. MYE hjelp) Men jeg vet jo at når pausemånedene mellom forsøkene kommer, så blir det nok pliktsex på oss også igjen.... Orker heller ikke tanken på å la muligheter slippe unna.....

Dette er vanskelig!!

Back
Topp