PØS_regner!!

lilla

Glad i forumet
herregud som det regner ute,det er helt villt!!!
lurer på om snøen kommer snart,det blir vel lenge til det hvis det skal fortsette som dette....

Nei,håper på masse snø,jeg!! [;)] Er jo helt håpløst her nede på sørlandet. Nesten glemt hvordan vinteren skal være,jo! [:'(] Snø på julaften er viktig for meg! Da får en skikkelig julestemning! [:D] Akkurat som i fjor.. Regnet hele tiden,bare sørpe.. Da vi satt oss for å åpne pakkene så dalte det snø ned utafor! Var så fint! [:D] Akkurat som det var ment liksom...[:)]

Så lenge det er snø i jula/nyttår skal jeg ikke si noe!
Sandnessjøen er en dritt-by sånn sett! Vind og regn!

har aldri opplevd å ikke ha snø på julaften,heldigvis[:)]
da tror jeg at julestemninga mi hadde forsvunnet[&:] snø må være der i jula[;)]

Nemlig,lilla! Det bare MÅ være snø på julaften! [:D]Utrolig hvor klimaet har forandret seg.. Da vi var små,var det jo opptil halvanne meter med snø! Gjorde jo ikke annet enn å dale ned med snø i bøtter og spann.. Teite klima! [:'(]

her er det langt ifra sol da...hehe[8D]
Gleder meg så til jula,syns det er den mest koselige høytida i hele året jeg,men da må jo som sagt snøen være på plass[:D]
syns man får mest julestemning hvis sneen daler ned,kjempekoooooooselig![:)][:)]

Fy så det bøtter ned her og så smeller det godt rund veggene og [&:]
Lyne har tatt daten vår to ganger før så jeg håper ikke de skjer nå [:-]

nå begynner det heldighvis å roe seg litt ned her rundt veggene,har rett å slett PØSREGNA her i dag!!![&:]
men synes oxo d er litt koselig å sitte å se ut vindu når det regner også[:)]

ORIGINAL: lilla

nå begynner det heldighvis å roe seg litt ned her rundt veggene,har rett å slett PØSREGNA her i dag!!![&:]
men synes oxo d er litt koselig å sitte å se ut vindu når det regner også[:)]

Her har det regnet mye og! Tordnet og lynet har det og, og det har vært noen haggelbyer. Men nå endelighar det roet seg her og. Møkka vær!!

Jeg syns det er deilig med en mild vinter og håper det holder seg slikt til våren[:D] Ikke sørpe, men gjerne regn.

Greit med snø, men da syns jeg at alternativet mitt kan være å dra på hytta for å få litt snø. Hjemme vil jeg ha den mildt...Nå slipper jeg å skrape bilruta,måke, skifte til vinterdekk,fyre opp til enorme strømregninger,kle på meg masse klær,dra all snøen ut av pelsen på hundene,traske meg ihjel i høy snø på skogstur med hunder og barn, hente inn ved hele kvelden til peisen osv[:D]

Back
Topp