PÅSKEONSDAG:)

MaRtE:)

Gift med forumet
God morgen[:)]

ja, nå er det snart påske på ordentlig! så koslig[:)] vet ikke hva vi skal i helga da, men jeg håper på en liten hyttetur[:)] meldt nydelig vær hvertfall og det liker jeg!! jeg har forresten veldig lyst på egen hytte, gjerne på oppdal. gleder meg til jeg blir rik[:D]

i går var vi på stranda/fjæra og grilla og leika, var koslig det, men uheldigvis flo da vi var der.
tantebarnet mitt har ligget over til maria i natt, i samme seng til og med. gikk bra det, men hun var oppe på do i halv 4-tida så både jeg og mannen fikk ikke sove etterpå. ikke vant til sånt vi.

i dag skal jeg til byen en tur, håper jeg rekker alt jeg skal før butikkene stenger! tror rema her har åpent lenger enn til 12, trooor det. håper det hvertfall[:D]

ha en fin onsdag[:)]

Her har Rema åpent til kl 20 [:)]

God morgen! [:)]

Her er vi oppe alle fire, selv om gubben har sovet dårlig i natt. Blir nok litt huffing og akking og stakkars han i løpet av dagen [;)]
Jeg skal på trening kl 9, faktisk sammen med lillesøstra mi! Vi skal ta styrke for oss selv, og i dag tenkte jeg å legge på ganske mye vekter! [:)] Etterpå skal hun vel dusje her, siden mamma og pappa totalrenoverer badet sitt og det er litt dårlig med dusjemuligheter der. Sambo skal hente bilen vår også, så vi får dratt på påskehandel.
Ute regner det, men det gjør egentlig ingenting siden påska strengt talt ikke har starta enda, og jeg vet det er meldt knallvær til helgen [;)]

Ha en finfin dag dere [:)]

Oppe vi og. Eller snuppa sover igjen allerede. Hun ligger ute i vognen sin[:)]

Jeg må støvsuge før vi reiser i dag for det ser helt jævlig ut her[&:] Også må jeg pakke det siste.

Da sto vi opp til fortryllende påskevær[:D][:D][:D]

Jentene har tatt ferie mens sambisen er på jobb i dag

Vilde har fremdeles høy feber[&o] Så lurer på hvordan denne påsken blir jeg[8|]

Når sambisen kommer hjem fra jobb så må jeg eller han ta en handlerunde[:)]

God morgen! Skal bare jobbe fire timer i ettermiddag, så fortsetter påskeferien, og den tror jeg blir bra[:)]

To etasjer støvsugd og vasket, og badet lukter nydelig[:)][:)] SNuppa sover igjen[:)][:)] Pakkingen er det kaos men vi har snart med oss selv og bleier til snuppa så da er det viktigste med[:D][:D]

Bilen pakket og vi er straks klar for avreise på påskeferie. Venter bare på at snuppa skal våkne faktisk[:)]

Da sover Vilde igjen i senga si..Ikke kjekt å være syk nei

Sambisen kom hjem og tok med seg Heidi ut på litt godisshopping..Venter spent på hva dem kommer hjem med hehe

Etterpå er det min tur til å handle inn det nødvendige matvarer for påsken...Grei fordeling[8D]

Da er vi straks pakket og klare her også..
Mangler bare å få ting opp i kofferten, så er alt i boks.
Jeg skal ha med så lite som mulig, for jeg satser på shopping :)
Blir bra!

Da har jeg handlet[:)] Handla litt grillmat også siden vi har så fantastisk nydeligt vær

Da har romperakketten begynt å virke..Fra 40.1 i feber til 39

Men hun er ikke rolig lengre ivertfall

Oh lord, hodet mitt eksploderer snart! Det trasses, styres og kaves, og de er oppkava fra de står opp til de legger seg. Føler jeg har brukt denne uka bare å å småkjefte og roe ned ungene, og nå har jeg fått hodepine av alt bråket deres. Føler det blir veeeeeldig deilig når de blir med faren sin på påsketur på hytta på fredag altså, et helt døgn for meg selv!!!!

god tur, wz! håper du får shoppa masse!

Back
Topp