PÅskeharen

tosmå*

Glad i forumet
Nå gleder jeg såååå til torsdag! Jeg skal lage en løype med poster, som Nathalie må gjennom for å finne påskeegget. POstene er det selvsagt påskeharen som har lagt ut da[8D][:-], hun har venta noen dager på påakeharen nå, så det skal bli så gøy å se henne leite frem til påskeegget. Har laget påskeegg til minsten også, med litt sjokolade og rosiner[:D].

Har dere påskeegg planer/ tradisjoner som dere gjennomfører?[:)]

Så spennende!

Ifjor var vi på Beitostølen, og det visste jammen påskeharen også! Han la ut små tegninger med hint om hvor neste tegning befant seg, og tilslutt fant hun påskeegget.. Kjempestas!

Hun venter veldig på at påskeharen skal komme, så jeg må sette igang og finne på noe..[8D]

Vi hadde påskeegg-jakt for første gang i fjor, og det blir det i år også... små egg som lager stien til der det store, fylte egget ligger. Håper på oppholdsvær da, sånn at ikke godteriet blir vått 

Så koselig :-)
Christian fikk gave av påskeharen i helga. Påskeharen hadde gjemt et litte påskeegg i hagen på småbruket vårt.
Kjempe stor stass.
Blir nok litt påskelek til søndagen da vi skal ha grill dag med venner på Tangen.

Eller så har chr kommet med et sikkelig gullkor på hvem påskeharen er.
Påskeharen er bare postmannen som har kledd seg ut[:)]

Jeg har ikke barna hos meg i påsken! Men i fjor laget jeg et lite, enkelt skattekart - så hadde jeg (påskeharen) gjemt påskeegget ute i hagen ett sted. Barna synes det var kjempe morsomt. Noen steder hadde jeg lagt en gul fjær o.l som de synes var så spennende " Oiiii påskeharen har vært her [X(]" [:D] Vi gir alltid påskeegget på Påskeaften da [:)]

Back
Topp