PÅSKE

Heidi10+12

Gift med forumet
hva er planene deres for påsken da??

her skal vi være hjemme stortsett..
skal en liten tur på hytta til mamma og pappa fra onsdag til torsdag.
( må opp dit en liten tur så jeg får påskeegg[8D])

Vi skal være hjemme, orker ikke dra på hytta. Må være hjemme i min egen gode seng (hyttesenger er ikke sååå behagelige[&:]).
Men svigermor skal ta med seg sønnen vår på hytta, så vi blir hjemme med bare snuppa [:)] Skal nok ut og koke påskeegg og grille de dagene det blir pent vær hvertfall. Gleder meg [:D][:D][:D]

Vi skal være hjemme.
Spørs om det blir noe egg i år, med mindre mamma kommer hit med ett eller jeg fikser.
Men skal kjøpe påskegodis og kose oss.
Samboern min har endelig litt fri da han også, noe som han fortjener sååå mye[:)]
Jeg føler meg så ubrukelig her jeg går å ruger, mens han som lærling tar seg av både meg og magen[:D]

blir hjemme!
skal handle litt før babyen kommer, og ta noen småturer rundt om kring bl.a til bondegårder og andre koselige aktiviteter for vesla.

Planen er å kose oss masse, spise god mat, slappe av.. [:)][:)]
+ å bli ferdig med barnerommet til jentene! *stressa*

Har vel egentlig ikke laget noen planer enda! Min samboer har mye å gjøre på jobben for tiden, så kan hende det blir en liten tur på hytten til mine foreldre til helgen!! [:)]

Vi skal bare være hjemme. Jeg får ikke lov å være med på hytta i tilfellet det skulle skje noe, er så langt unna sykehuset...

Vi har fortsatt ikke gjort klart noe som helst av barneting, så påska går vel på å skru sammen ting og vaske klær tenker jeg

Vi skal kanskje reise å besøke søstera til mannen min i helga, ellers skal vi vel bare være hjemme tenker jeg.
Og gutten vår skal få ett kjempe stort påskeegg i år, med godteri og leker i. [:)]

Sambo og jeg skal være hjemme hele påsken. Tørr ikke dra på hytta på grunn av fare for prematur fødsel.. + at min første fødsel tok 5 timer, og nr. 2 gjerne kommer raskere;)
Men lillegutt skal bli med mamma og pappa på hytta. Så han får i alle fall en koselig tradisjonell påskefeiring:) Blir fryktelig rart for oss og være hjemme uten han. Det har vi aldri vært i løpet av de 4 årene han har levd:) Har planer om å dra ut på kino og ut å spise på resturant en av dagene i alle fall.

Her blir det en rolig påske, har jo akkurat vært på båttur.. Så vi har fått "turen vår" hehe..

Blir vel til at vi reiser å besøker litt famile her og der.. Men ingen store turer.. [:)]

Vi skal bare kose oss hjemme :) Håper på fint vær så vi kan sitte på verandaen med vaffel, kakao, appelsin og påskegodis :)

ORIGINAL: lillebebis

Vi skal bare kose oss hjemme :) Håper på fint vær så vi kan sitte på verandaen med vaffel, kakao, appelsin og påskegodis :)

Åååå ja.. Jeg vil ha fint vær.. Men det kan jeg aldri i verden tenke meg at jeg får[8D]

Skal noen dager på hytta, mammo mi har bursdag så da må vi feire litt. Så blir vi nok heima resten av ferien..

Skal være hjemme og kose oss. Mange som kommer hjem på påskeferie så da blir det nok litt sosialisering med venninner jeg ikke ser så ofte, gleder meg veldig til det [:)]
Også skal vi ha grill og spill (og pils for de som kan det) hjemme i hagestua hos foreldrene mine. Det har blitt en fast tradisjon nå så jeg kan ikke svikte bare fordi jeg er gravid [8D]
Ellers så skal samboern male senga til bebin, senga vi i går fant ut at kunne gjøres om til vugge bare ved å skru fast noen meier på beina [:D]

Sambo skal jobbe hele uka:( Jeg skal være hjemme sammen med gutten vår på snart 2 år:) Blir vel til at han skal være litt hos mammaen min også. Men helligdagene skal han være hjemme. Har ett par venninner som kommer hjemover i påska så skal treffe de og så skal vi på middag en dag hos morfaren min.. Ellers bare slappe av mest mulig.

Vi skal være med mamma & co på hyttetur fra fredag til onsdag. Resten av påskeuka vet jeg ikke helt hva som skjer. Min kjære jobber jo hver dag.
Mormor kommer hjem fra langtidsferie på Kypros på mandag (vært der i 6mnd), så skal vel ikke se bort ifra at jeg kommer til å tilbringe en del tid oppe hos hu i påsken [:)]

Back
Topp