"PÅMELDING" OSLO-TREFF

VestMamma

Elsker forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
PÅ ANDRE SIDEN

Greit og ha en oversikt og nå er det ca bare 1 mnd og 1 uke igjen jenter !!!!!!!!!!!!

Har ikke tilgang til den andre siden

En ting jeg lurer på. Da Solvit slettet sin gamle profil og gjenoppsto med samme navn[:)] ble alle PMér også slettet da? Jeg hadde lenken der, men nå er den borte også?[8|]

En annen ting, hvorfor er påmeldingen der og ikke her? Jeg vil gjerne være med!![:)]

Du, der sier du noe! For den er blitt borte hos meg og - jeg trodde jeg hadde slettet den, men tror du har et poeng!

Vi har flytta direkte informasjon og diskusjon om treffet over dit for å ikke la alt av info ligge å slenge her på åpent.. Som flyinfo, hvor vi skal bo, når og hva vi skal gjøre osv[:)]

Ok, da er nok det forklaringen. Jeg skal se om jeg får tak i Solvit, men gjør jeg ikke det, så hadde det vært supert om noen vil dele dato, tid og sted[:)]

Jeg vil iallefall gjerne være med å treffe dere [:)] Kan ikke noen av dere sende meg info på pM underveis? [:)] Siden jeg ikke har tilgang til den andre siden etter at jeg har vært slettet her en gang..

ORIGINAL: JuniMamma08

Jeg vil iallefall gjerne være med å treffe dere [:)] Kan ikke noen av dere sende meg info på pM underveis? [:)] Siden jeg ikke har tilgang til den andre siden etter at jeg har vært slettet her en gang..

Hæ??[&:][&:][&:]
Kan du ikke bare melde deg inn igjen? :(
"alle" vet jo hvem du er - selvom du har slettet deg!
[:D]

ORIGINAL: *Smula*

ORIGINAL: JuniMamma08

Hæ??[&:][&:][&:]
Kan du ikke bare melde deg inn igjen? :(
"alle" vet jo hvem du er - selvom du har slettet deg!
[:D]

Må det ikke godkjennes da? [8D] henger ikke helt med jeg nå [8D] haha..
Link til hvor jeg skal melde meg inn? [8D]
[:D][:D]

Back
Topp