oyoyoyoyoy! ;D

1rosa+1til?

Elsker forumet
Nå trur jeg sambo må ta kortet mitt snart[8|] haha... Se såååå mye fint en får på tilbud om dagen haha... Og jeg er 9 uker i morra og alt handla så mye hihi...

Wooooow!!! [:D]

Du fikk jammen mye på salg[:)]

Der var det virkelig mye fint!![:D][:D]

de har masse nøytralt på lindex i halden i alle fall... der jeg har finni det meste... og noe på h&m hehe

oh....titta på alle butikker utenom Lindex da elle....hihi. Men tenkte jeg skulle finne frem eska til sønnen med nyfødt tøyet, vet jeg skal ha noe nøytralt der, som ikke ser brukt ut. Legge det i skuffen, bare for å nyyyte synet av det bite lille tøyet som skal brukes igjen....ååååå gleeeeder meg [:D]

Så mye fint du har kjøpt!
Gleder meg sånn til å kjøpe babytøy! Det er så vanvittig mye fint

hihi da får du løpe og finne den esken... jeg sitter og titter på klea hver dag og bare ellllllsker og se på de <3

ungen kommer til å drukne i klær haha

hihi, ja må bare vente til vi får de hit, har stått pakket vekk siden vi flyttet [:D] (nov. 09) husker jeg måtte støtt se og kjenne på de sist også, blir jo forelsket bare i klærne, så er det jo såååå mye fint.

Hihihi. Shopping er gøy da! Fant de tøffe solbrillene til baby, helt like som jeg har, her om dagen. Men klarte faktisk å dy meg=P. Har kjøpt baby tøfler da<3

Åhhh så koselig[:D][:D][:D]

Har ikke helt fått trangen enda jeg... Men så har vi et hav av klær fra sist som eg må ta frem etter hvert og se om d kan brukes igjen! Og så husker eg sist hvor sinnsykt mye vi fikk etter fødselen! Hun har fremdeles klær som ligger og venter på henne[8D] og hun e 2,5 år!!![8D][:D]
Men ska etter hvert kjøpe ny vogn og bilsete da![:D] D gikk i bosset sist da d ble ødelagt.

Jeg har handlet masse jeg også fra før,koser meg sånn hver gang jeg ser på det [:D][:D][:D]
Her om dagen kjøpte jeg pute til stellebord, dundyne og sengesett, men nå blir det ikke mere handling før jeg vet kjønnet...........

Nå vil jeg ha mere farver [:)][:)][:)][:)]

Fiiiine ting du har kjøpt.

har bare turt å kjøpe klær og noen leker enn så lenge vi da[X(]

Hihi - ser ut som du kommer til å ha en velutstyrt liten baby [:D]
Gleder meg til å begynne å handle så smått, men blir nok ikke før etter ordinær ul iallefall [;)]

Kjempefint det du har handla. Jeg har ikke handla noe som helst ennå, men blir vel snart[:)]

Så gøy [:)]

Jeg har vel det meste fra mini, ihvertfall hvis det er gutt.. Men skal handle inn ull.. Blir vel mest ullklær den første tiden ihvertfall [:)]

vi handler nok ikke noe før etter ordinær ul... men mulig en vugge kommer inn litt før.. skal få en.. men tør ikke noe enda... skuffelsen ville bli alt for stor dersom atte hvis...[:'(]

Back
Topp