Ovitrelletesting og testetidspunkt...

Maramo

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberbarna 19
Var dum nok til å ta en test nå 8dpo:banghead: I kveld er det 10 dager siden ovitrelle. Jeg trooor jeg tok testen for 2 dager siden om morgenen, og tok test nå i dag kl 14.
All logikk tilsier at det ikke er egenprodusert hcg på dag 8 men det gir såklart et lite håp...
Noen som kan dunke litt fornuft inn i holdet mitt? Eller dele erfaringer?

Øverste er fra i dag. Var like tydelig forskjell innen tidsfristen...
15511880579376801129040052362554.jpg

Last edited:
Så lenge det er strek, og det er mer enn 10 dager siden ovitrelle så er det nok hcg på skikkelig :angelic::angelic:

Så lenge det er strek, og det er mer enn 10 dager siden ovitrelle så er det nok hcg på skikkelig :angelic::angelic:
Takk:) Nå er jeg så spent på testen i morra! Livredd for at det er ovitrellen eller forskjellen på tiden som utgjør det hele. Er jo tidligtest, ikke så mye jeg som skal til....

8 dpo og 20 dager siden Ovitrelle?? Hvordan går det ann?:wideyed::wideyed: 20 dager etter er det i allefall ikke Ovitrelle!

En skikkelig trykkleif gitt:dead: Skulle stå 10:)

Ah, da er jeg med;) da kan det være begge deler som evt kommer på testen! Men blir de sterkere så vet du definitivt at det er babystrek;);)

Ah, da er jeg med;) da kan det være begge deler som evt kommer på testen! Men blir de sterkere så vet du definitivt at det er babystrek;);)
:banghead: Skulle klart å holde den testetøsa i sjakk litt til gitt.. Blir ikke mer ro i toppen av å holde på sånn her:nailbiting:.

:banghead: Skulle klart å holde den testetøsa i sjakk litt til gitt.. Blir ikke mer ro i toppen av å holde på sånn her:nailbiting:.
Hvordan går det? Jeg ble skikkelig lurt av Ovitrelle før jul, testen var positiv 10 DPO, 12 dager etter Ovitrelle, men det viste seg å være Ovitrelle-strek hos meg. Men jeg er nok unntaket!

Hvordan går det? Jeg ble skikkelig lurt av Ovitrelle før jul, testen var positiv 10 DPO, 12 dager etter Ovitrelle, men det viste seg å være Ovitrelle-strek hos meg. Men jeg er nok unntaket!
Det spørs om du er den eneste. Man får jo liksom aldri i et godt nok svar med disse testene :troll: har alt tatt en haug i dag!
Nederste fra i dag:)
20190227_133824.jpg

Back
Topp