Ovitrelle

cile30

Forelsket i forumet
satt ovitrelle sprøyten i går og vi skulle i gang med prøvingen, men i dag er jeg i skikkelig dårlig form... [:o] er så oppblåst og øm i magen at jeg klarer ikke å ha på meg buksene mine og så kvalm at jeg brekker meg hver gang jeg går opp trappen... er dette normalt? hvordan i huleste skal man klare å prøve når man er sånn her da?? [&o]

Off, det hørtes ikke veldig opphissende ut nei[&:] 
Har ikke tatt den enda, så vet ikke om det er vanlig..
Får håpe du snart er bedre..
klemmer

Oj oj da, husker at jeg hadde store smerter pga eggløsning når jeg tok min første Pregnyl el-sprøyte det var i forbindelse med min eneste IUI jeg har hatt (AIH). Men for min del så slapp jeg noen oppå meg da, eh...litt klønete sakt, men da var det nok greit med inseminasjon isteden for.

Så var det det da missjonærstillingen er jo den beste da , eller hundestillingen. Stakkars deg, du må jo bare prøve så godt du kan da, og la din bedre halvdel gjøre jobben. Dette ble svært lite romantisk for deg da, yeh yeh her handler det om å lage et barn med kjærlighet, men for å si det på en annne måte det er heller ikke mye romantisk med verken IUI eller IVF heller.

hehe, han ødela ryggen forrige uke, så vi er et litt "handikappet" par[;)] men vi må jo bare få dette til å fungere... sente han bort til en kompis for å spille i kveld for at vi ikke skulle bli lei hverandre, men har ringt han nå og sagt han må komme hjem. har el slim for første gang i mitt liv...

wow det var gode nyheter, har du virkelig ikke hatt det før. Hm...dersom jeg kunne så skulle jeg ha gitt deg litt av min normale dose i naturlig syklus jeg trenger virkelig ikke 6-7 dager med el-slim før eggløsning, det er ikke der jeg har problemer. Men andre tips for å få god el-slim er å øke østrogenet, dvs. rå  gullrøtter, grønn te med bringebær fra helsekost. Ellers så er det B-complex er bra. Hva for noe mer, husker ikke. Men du kan spise annanas for festing og slimhinnen etter eggløsning.

tjihi, jeg satt faktisk å knasket gullrøtter i går, men da visste jeg ikke at de kunne hjelpe med sånt.. mannen er på slankern, så det er slutt med godis her i huset så det er eneste godisen vi har

Det du kan spandere på din bedre halvdel er nøtter og atter nøtter. Men heslt usaltede og rå da. Men min mann sniker seg til å spise salte og usunne nøtter og han da. Men pass på vekta, ikke for mange av gangen, he he....ettersom din er på slankern. Dette er bra magnesium og sink kilde, det er bra for svømmerene hans. Eller kall det potens middel[:D]

han har en hel pose nøtter liggende (og jeg har gjemt unna sjokolade til meg[;)])
jeg er litt bekymret for denne prøvingen vår, er så utrolig redd for at det ikke skal fungere denne gangen heller. 

en kollega ringte meg i går (har snakket mye med henne om alt dette her) og fortalte at hun er gravid, ble selvsagt kjempe glad for henne for jeg vet at hun egentlig hadde gitt opp siden hun har tippet 40. samtidig skulle jeg jo ønske at det var meg.... litt egoistisk kanskje....

det har blitt verre i dag!!  det føles som en konstant kraftig mens krampe...! dette kan jo ikke være riktig! [:o]

Det stemmer det, det er bare den eggløsninga som passerer, egget er vel i eggelederen nå tenker jeg. Det blir nok litt bedre idag tenker jeg, eller så kommer du til å ha smertene til egget er i livmoren.

ORIGINAL: Nesing

Signerer Apple, Cile30! Det kan være smart i det minste å ta en telefon til gynekologen din. Håper det går bra med deg! 

Signerer denne.

i dag er det bare vondt, det er som om jeg har en kjempe lang mens krampe. legen min er ikke på jobb før mandag, så får ta en telefon og høre med henne..  Det ordner seg til slutt [:D] 
tusen takk for all omtanken[:)]

Back
Topp