Ovitrelle

Z-40592282

Flørter med forumet
Hei, dere!

Jeg har vært hos gynokolog og sjekket at alt er bra. Vi har prøvd i 10mnd nå. Mannen hadde litt lav motilitet.
Jeg skal uansett Ta ovitrelle sprøyte for færste gang imorgen. Ser ut som jeg har sen eggløsning enten dag 15-16.
har dere noen erfaringer med Ovitrelle?
 
Jeg har brukt ovitrelle ved 2 inseminasjonsforsøk og 2 ivf. Enkelt og greit å sette. Ovitrelle vil gi deg positiv graviditetstest frem til ca 10 dpo, gravid rller ikke. Så lurt å vente med testing til 14 dpo :)
 
Nei. Men det har nok ikke noe med Ovitrellen å gjøre. Jeg har el hver 28 dag, så den er bare ment som en boost de gangene jeg har fått den.

Hvorfor har du fått den? :)
 
Nei. Men det har nok ikke noe med Ovitrellen å gjøre. Jeg har el hver 28 dag, så den er bare ment som en boost de gangene jeg har fått den.

Hvorfor har du fått den? :)
Har du sent eggløsning? Jeg fikk den fordi tok fruktbarhet sjekk hos Medicus. Så at jeg hadde et egg som begynte å modne seg. Jeg har tidligere trodd at jeg hadde El på dag 12-14 men tydligvis utifra ultralyd skal jeg ha på dag 16-17 så fik ovitrelle for å booste egget.

Så håper inderlig at det går :/ er temmelig lei nå
 
Jeg ble gravid på fjerde syklus med ovitrelle. Gikk også på letrozol og progesteron pga lange ustabile sykluser.
Egget slipper ca 36t etter satt ovitrelle. Vær obs på at ovitrelle kan sitte i mer enn 10 dager og gi positiv g.test fordi det er hcg i. Noen liker å teste den ut, det gjorde jeg selv :happy: Fra side 50 ca tror jeg man kan følge testinga mi i fjor hvis det er av interesse
 
Jeg ble gravid på fjerde syklus med ovitrelle. Gikk også på letrozol og progesteron pga lange ustabile sykluser.
Egget slipper ca 36t etter satt ovitrelle. Vær obs på at ovitrelle kan sitte i mer enn 10 dager og gi positiv g.test fordi det er hcg i. Noen liker å teste den ut, det gjorde jeg selv :happy: Fra side 50 ca tror jeg man kan følge testinga mi i fjor hvis det er av interesse
Så spennende! Gynokologen min sa sett den inn imorgen kveld. Hadde 16mm egg idag. Vil det være riktig å sette inn imorgen?
 
Back
Topp