Ovitrelle uten ivf?

Prøverpåsøsken85

Elsker forumet
Noen som har erfaring med det? Jeg har en resept på ovitrelle liggende og vurderer å hente ut den.. Har lest litt at noen har tatt det og så hatt "hjemmesex".. Vil bare evt høre erfaringer..
 
Brukes ofte i forbindelse Letrozole og eggløsning. Flere får instrukser å sette Ovitrelle ved positiv el test eller ved ultralyd som viser follikkel over 17 mm eks. Men om ovitrelle i seg selv vil gi større sannsynlighet for å lykkes vet jeg ikke annet enn at man er "garantert" eggløsning.
 
Brukes ofte i forbindelse Letrozole og eggløsning. Flere får instrukser å sette Ovitrelle ved positiv el test eller ved ultralyd som viser follikkel over 17 mm eks. Men om ovitrelle i seg selv vil gi større sannsynlighet for å lykkes vet jeg ikke annet enn at man er "garantert" eggløsning.
Det skader jo ikke å prøve.. Ta sprøyta om jeg får positiv El test. Nå prøver jeg alt som er etter mislykket forsøk i Danmark
 
Jeg har fått ovitrelle uten ivf.
Jeg skulle ta den ved positiv el test, uten sjekk med ultralyd. Jeg har tatt det over 10 ganger.
 
Ok men har det endt lykkelig noen ganger da? Graviditet mener jeg
Noen kjemiske graviditeter, ellers ingen resultater å skryte av dessverre. Men kan jo være av andre årsaker vi ikke lykkes, mannligfaktor for eksempel.
 
Noen kjemiske graviditeter, ellers ingen resultater å skryte av dessverre. Men kan jo være av andre årsaker vi ikke lykkes, mannligfaktor for eksempel.
Ja det er jo sant. Er mannlig faktor her. Men vi har blitt gravide flere ganger tidligere. Men endt i spontan abort etter uke 8.. Nå har vi ikke blitt gravide på 4 år og vi bruker null beskyttelse ø. Vært igjennom 1 icsi.. Negativt
 
Back
Topp