Ovitrelle..trenger den ikke?

.Anonym.

Glad i forumet
Kjøpte ovitrelle igår for hvis jeg ikke fikk positiv eggløsningstest idag måtte jeg ta den i morgen. Selvfølgelig fikk jeg positiv idag og har bruke 400,- på ovitrelle. Noen som vet om man kan levere den tilbake på apoteket eller noen jeg kan selge den til? Er ikke mye penger egentlig, men kjedelig å hive den..

Kjøpte ovitrelle igår for hvis jeg ikke fikk positiv eggløsningstest idag måtte jeg ta den i morgen. Selvfølgelig fikk jeg positiv idag og har bruke 400,- på ovitrelle. Noen som vet om man kan levere den tilbake på apoteket eller noen jeg kan selge den til? Er ikke mye penger egentlig, men kjedelig å hive den..

Det er uansett ikke lov å selge den/gi den videre!

Om du får levert tilbake til apoteket vet jeg ikke... ring å hør :)

Det er straffbart å selge eller gi bort medisiner.

Apoteket tar den heller ikke tilbake så det blir ett tap for dere dessverre. Med mindre du kan spare den til en annen runde?

Heldigvis koster den jo bare ca 350,-?

Tror den kan oppbevares en stund i kjøleskap? Som de andre sier, kan ikke selges eller gis videre!

De tar den tilbake til destruering, men du får ikke levert den tilbake med penger tilbake nei. Og medisiner på resept er straffbart å selge videre som de andre her også har sagt, så ville vært forsiktig med det :) bra du slapp å ta den da!

Åå! Det visste jeg ikke! Har lest før på et annet forum at det var noen som kjøpte det fra en annen pga hun skulle ikke bruke den.. Takk for svar!:)

Back
Topp