Ovitrelle spm

RainbowDash

Endelig gravid
Himmelbarn
❄️ Januargull 2023 ❄️
Forrige syklus brukte jeg ovitrelle for å sikre eggløsning, ble ikke gravid.
Men dere som har tatt ovitrelle før, har dere opplevd syklus kluss i etterkant?
Jeg har stort sett el på CD 10-12, men nå holder kroppen på å kjøre el på cd8[emoji15] er cd7 i dag og positiv el test.
Eggene rekker jo ikke å modnes så tidlig?

Er ikke så lett å vite hva som påvirker syklusen etter... om det er ovitrellen eller de andre hormonene som er tatt! Når jeg tok Ovitrelle og hadde negativt forsøk, så hadde jeg ikke noe syklustull!

Da er det muligens bare kroppen som fortsetter å krølle ting til her.
Men dette er tidligste el jeg har hatt disse 22pp'ene, derfor tenkte jeg muligens det var sprøyten sin feil.

Jeg har hatt litt varierende syklus etter forsøk. Men synes det har vært mest kluss etter avbrudd forsøk. Gikk på hormoner i 15 dager, har tatt kroppen litt tid å komme tilbake til vanlig rytme igjen. Går til akupunktur nå og virker som det faktisk hjelper.

Jeg har hatt litt varierende syklus etter forsøk. Men synes det har vært mest kluss etter avbrudd forsøk. Gikk på hormoner i 15 dager, har tatt kroppen litt tid å komme tilbake til vanlig rytme igjen. Går til akupunktur nå og virker som det faktisk hjelper.

Da kan jeg bare si at kroppen min ikke ønsker å følge rutiner, men heller kjører eget løp. Har tenkt på akupunktur, men sliter med å få tid akkurat nå.

Back
Topp