Ovitrelle som hcg-støtte

HvitMonster

Elsker forumet
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2025 ❄️
Noen her som har tatt Ovitrelle over flere dager?
Jeg bruker 3 klikk Ovitrelle som støtte nå i 8dager. I går når jeg satte den kom den en liten dråpe blod da jeg trakk den ut. Og når jeg idag skulle ta den, så jeg at litt av den bloddråpen hadde trukket inn i selve sprøyten. Jeg satte likevel, men det samme skjedde igjen idag.
Noen som har opplevd noe lignende? Tror dere det kan være farlig/ødeleggende? :-/

Det er nok mest ekkelt. Så lenge det er ditt eget blod hadde jeg ikke brydd meg så mye.
Trodde ikke man kunne se inn i ovitrelle?
Husk at det farger mer rødt enn det blodmengden tilsier, så det ser trolig værre ut enn det er

Takk for svar[emoji5]

Jeg var på klinikken for innsett idag, så fikk spurt samtidig.
Heldigvis gjorde det ingenting siden det var mitt eget blod, som du skriver over her. Var en mini-dråpe. Var også fordi jeg måtte bruke samme nål to dager på rad, da apoteket her hjemme ikke hadde ekstra. Men fikk med nye nåler til resten av dagene fra klinikken, så det ordnet seg[emoji1360]

Min Ovitrelle er hvertfall helt blank, så ser alt innhold. Derfor det også så «dramatisk» ut med en bloddråpe inni der også.

Takk for svar[emoji5]

Jeg var på klinikken for innsett idag, så fikk spurt samtidig.
Heldigvis gjorde det ingenting siden det var mitt eget blod, som du skriver over her. Var en mini-dråpe. Var også fordi jeg måtte bruke samme nål to dager på rad, da apoteket her hjemme ikke hadde ekstra. Men fikk med nye nåler til resten av dagene fra klinikken, så det ordnet seg[emoji1360]

Min Ovitrelle er hvertfall helt blank, så ser alt innhold. Derfor det også så «dramatisk» ut med en bloddråpe inni der også.

Bra at det gikk fint! :-)

Back
Topp