Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja samme som meg.Det skal vi også gjøre denne gangen, har aldri hørt om det før. Skal ikke teste for EL heller visst. Slimhinnen var så tykk og fin, så jeg skulle starte med cyclogest i morgen x2, innsett tirsdag og en halv dose med ovitrelle på innsettdagen…
Aner ikkeHva er det godt for?
Er på mitt fjerde forsøk og 11 innsett nå og vil prøve noe nytt!
Ovitrelle er HCG og da tror man at det å lure kroppen til at den er gravid kan være med på å hjelpeHva er det godt for?
Er på mitt fjerde forsøk og 11 innsett nå og vil prøve noe nytt!
Men burde jeg ikke hatt EL først?? Jeg forstår ikke oppleggetOvitrelle er HCG og da tror man at det å lure kroppen til at den er gravid kan være med på å hjelpe
Men burde jeg ikke hatt EL først?? Jeg forstår ikke opplegget
Ja, men etter innsett??Ovitrelle trigger eggløsning, så hvis slimhinne ser fin ut og foliklene er riktig størrelse så kan man sette ovitrelle for at eggløsning skal skje slik at man er på riktig sted i syklus.
Joda, og ovitrielle du setter før innsettet gir deg EL.. Men etter innsett kan man gi ovitrelle ekstra for å lure kroppen til å tro den er gravidMen burde jeg ikke hatt EL først?? Jeg forstår ikke opplegget
Men jeg tar ikke før, kun etter.. og eggløsning har jeg ikke hatt..Joda, og ovitrielle du setter før innsettet gir deg EL.. Men etter innsett kan man gi ovitrelle ekstra for å lure kroppen til å tro den er gravid
Okay.. da har du gått på progynova eller estradot og satt inn når slimhinnen er tykk nok da?Men jeg tar ikke før, kun etter.. og eggløsning har jeg ikke hatt..