Ovitrelle samme dag som innsett?

Løven93

Elsker forumet
Himmelbarn
Andre som har tatt ovitrelle samme dag som innsett? Tok en halv dose etter beskjed fra legen. Har de andre insettene tatt ovitrelle når jeg fikk positiv EL-test. De prøver vell kanskje litt forskjellig…

Det skal vi også gjøre denne gangen, har aldri hørt om det før. Skal ikke teste for EL heller visst. Slimhinnen var så tykk og fin, så jeg skulle starte med cyclogest i morgen x2, innsett tirsdag og en halv dose med ovitrelle på innsettdagen…

Det skal vi også gjøre denne gangen, har aldri hørt om det før. Skal ikke teste for EL heller visst. Slimhinnen var så tykk og fin, så jeg skulle starte med cyclogest i morgen x2, innsett tirsdag og en halv dose med ovitrelle på innsettdagen…
Ja samme som meg.

Jeg Har tatt en halv ovitrelle ved insett jah men fersk forsøk ivf . Så en halv igjen noen dager seinere . Variert litt hvilke dager jeg har satt , hausken har bestemt. Men jeg har tatt det vær gang som støtte.

Men burde jeg ikke hatt EL først?? Jeg forstår ikke opplegget:p

Ovitrelle trigger eggløsning, så hvis slimhinne ser fin ut og foliklene er riktig størrelse så kan man sette ovitrelle for at eggløsning skal skje slik at man er på riktig sted i syklus. :happy:

Men burde jeg ikke hatt EL først?? Jeg forstår ikke opplegget:p
Joda, og ovitrielle du setter før innsettet gir deg EL.. Men etter innsett kan man gi ovitrelle ekstra for å lure kroppen til å tro den er gravid :)

Jeg var på ul, fikk beskjed om at slimhinne var tykk og fin og at jeg ikke skulle teste for EL. Eggposen var 14 mm. Har startet på cyclogest og skal sette inn blasto i morgen. Setter da en halv ovitrelle i morgen etter innsett.

Back
Topp