Ovitrelle klar i kjøleskapet

MammaSkeiv

Flørter med forumet
.. og dét føles helt sykt! Vi er jo faktisk så nære og så i gang, at det ligger klart i vårt kjøleskap. :o

Jeg gleder meg innmari mye til første forsøk! Jeg skal ha TR i morgen, så etter planen skal jeg insemineres mellom 1.-11. mai! Tiden går heldigvis veldig fort med en treåring og skolearbeid, så jeg tror nok vi er der før vi vet ordet av det. Håper det klaffer på første forsøk! Legen var veldig optimistisk mtp hvor mange eggposer jeg hadde på lager og historikken min :)

Har noen opplevd bivirkninger med ovitrelle? Hvilke? :)

Lykke til :) Fikk ikke noen spesielle bivirkninger av ovitrelle. Kjente bare at det skjedde ting der nede, men nå hadde jo jeg over 17 eggposer :)

Lykke til :) Fikk ikke noen spesielle bivirkninger av ovitrelle. Kjente bare at det skjedde ting der nede, men nå hadde jo jeg over 17 eggposer :)

Tusen takk :) Ja, hun telte over 20 på hver side med meg.. Satser på lite bivirkninger! :) Hvordan har det gått med deg da?

Tusen takk :) Ja, hun telte over 20 på hver side med meg.. Satser på lite bivirkninger! :) Hvordan har det gått med deg da?

Jeg var i gjennom IVF, ikke inseminering, men brukte jo ovitrelle allikevel. Ble gravid på første frys, 29+0 i dag :) Håper du blir gravid også, høres ut som du har svært mange eggposer! Trodde de bare ønsket at ett egg skulle slippe ved inseminering? :)

Lykke til! :) klarte ikke å skille bivirkningene fra otrivelle fra de øvrige medisinene.

Jeg var i gjennom IVF, ikke inseminering, men brukte jo ovitrelle allikevel. Ble gravid på første frys, 29+0 i dag :) Håper du blir gravid også, høres ut som du har svært mange eggposer! Trodde de bare ønsket at ett egg skulle slippe ved inseminering? :)

Så kjekt! Gratulerer :) Ja, jeg vet ikke.. Slipper flere med ovitrelle?

Men er det over 20 på hver side som er på den størrelsen at de er klare til å slippe?

Høres jo voldsomt ut. Høres ut som høyrisiko for flerlinger.

Men er det over 20 på hver side som er på den størrelsen at de er klare til å slippe?

Høres jo voldsomt ut. Høres ut som høyrisiko for flerlinger.

Jeg vet ikke. Hun telte over 20 på hver side, altså over 40 til sammen. Slipper flere egg med ovitrelle?

En bruker jo ovitrelle med prøverør også, og da blir det jo eggløsning på alle eggposer som er store nok.

Tviler på at det er 20 eggposer på hver side som er i den størrelsen at de vil slippe da :)
Du får sikkert mer info etterhvert. :)

Hvis du skal insemineres mellom 1.-11. mai så er jo ikke egget modent nå, så da har hun nok telt opp umodne egganlegg. Det er vanligvis bare ett egg som modnes helt klart før eggløsning (som blir da du setter Ovitrelle). :) Lykke til!

(Ved prøverør så får man medisiner som gjør at mange flere egg modner samtidig, og så kan de hente ut f.eks. 15 egg. Da teller de gjerne opp hvor mange modne eggposer de kan se et par dager før man skal sette Ovitrelle. Det blir noe helt annet enn ved inseminasjon. :) )

Hvis du skal insemineres mellom 1.-11. mai så er jo ikke egget modent nå, så da har hun nok telt opp umodne egganlegg. Det er vanligvis bare ett egg som modnes helt klart før eggløsning (som blir da du setter Ovitrelle). :) Lykke til!

(Ved prøverør så får man medisiner som gjør at mange flere egg modner samtidig, og så kan de hente ut f.eks. 15 egg. Da teller de gjerne opp hvor mange modne eggposer de kan se et par dager før man skal sette Ovitrelle. Det blir noe helt annet enn ved inseminasjon. :) )

Ja, jeg regner jo med at de har kontroll og vet hva de styrer med :) fikk TR i dag, så jeg er i rute heldigvis. Håper så inderlig jeg slipper unna med bare én TR til! Jeg skal på UL for å se når sprøyten skal settes, noe jeg regner med blir helt i slutten av april. :) Takk for svar!

Jeg tok Ovitrelle før inseminasjon i februar. Følte meg konstant gravid og fikk et utbrudd med kviser :p Ellers var det ikke mye annet! Lykke til :-)

Back
Topp