Ovitrelle i naturlig syklus

Tullevilla

Flørter med forumet
Hei. Dette er mitt første post her inne, så hvis det finnes en tråd om dette så led meg gjerne i riktig retning :) jeg har sjekket litt men finner ikke helt det jeg lurer på.

Jeg er 37 år og mannen er 40, vi er førstegangsprøvere og er blitt henvist til IVF i det offentlige. Jeg var inne til kontroll av slimhinne i dag. Da de cille sjekke at den ble tynnere enn når vi var der 4. april (var rett etter eggløsning da) Jeg har ikke begynt med hormoner enda vi skal starte opp i mai med lang protokoll. Uansett, var inne til UL i dag og legen mente at jeg hadde veldig fin slimhinne og at hun kunne seg at jeg var rett før eggløsning. Hun ville at jeg skulle ta Ovitrelle eggløsningsspøyte i dag, slik at vi kunne øke sjansene naturlig. Jeg har stabil syklus, 28-29 dager og får alltid positiv eggløsnkngstester. Mannen har lav spærm progresivitet og jeg har lav AMH på 4, men innenfor normalen.

Så spørsmålet mitt er:
1. har noen erfaring med å sette Ovitrelle i helt naturlig syklus?
2.Og har det vært god erfaring som har resultert i positiv graviditet?
3. Eventuelle bivirkninger?

Vil jo veldig gjerne at vi skal klare det naturlig, selv om jeg også vet at sjansene er ikke så høye og derfor vi må ha hjelp med IVF.

Hei! Jeg har kun satt ovitrelle i én av mine sykluser da jeg ellers har fått eggløsning på egenhånd. Det resulterte ikke i graviditet, dessverre. Fikk heller ingen bivirkninger, da. Har derfor dessverre ikke så mye erfaring å dele, men vil tro det er flere inne på "Vi som prøver" forumet, eller evt underforumet "Assistert befruktning" som kan hjelpe ☺️ Der er det mange hyggelige damer som også prøver, og mange som går eller har gått gjennom IVF også!

Hei! Jeg har kun satt ovitrelle i én av mine sykluser da jeg ellers har fått eggløsning på egenhånd. Det resulterte ikke i graviditet, dessverre. Fikk heller ingen bivirkninger, da. Har derfor dessverre ikke så mye erfaring å dele, men vil tro det er flere inne på "Vi som prøver" forumet, eller evt underforumet "Assistert befruktning" som kan hjelpe ☺️ Der er det mange hyggelige damer som også prøver, og mange som går eller har gått gjennom IVF også!
Tusen takk for at du tok deg tid til å svare Da skal jeg sjekke litt inn på de forumene du viser til.

Jeg hadde el av meg selv med syklus på 29/30 dager men fikk både Letrozol og ovitrelle. Ble gravid på forsøk nr 2 og er i dag 10+0 ❤️

Back
Topp