Jeg prøver ovitrelle for første gang denne syklusen pga overstimulering eller at el havnet i helg. Er 10 dager siden sprøyten ble satt (søndag 15 mai kl 9).
Jeg vet at jeg i teorien bør vente med å teste til 14 dager etter sprøyten, men igjen så har jeg jo ikke tålmodighet til det haha.
Så jeg lurer på: er det noen av dere som har testet dere ut av ovitrelle?
Jeg startet 7 dager etter ovitrelle å teste - fått positive tester hver dag siden. De sa at det skal gå ut i løpet av 10 dager - men jeg har fortsatt positiv i dag, og er redd jeg er av de som får positive tester helt til IKM.. Jeg vet jeg bare behøver å vente noen dager til men så er det dette håpet da.
Teller jeg med dagen ovitrelle ble satt eller teller jeg først fra dagen etter?
Hvor lenge fikk du pos.tester? Og ble du gravid? (inseminasjon er det jeg har gjort).
Har lest alle trådene om ovitrelle der ute - men er fortsatt sugen på mer info
Jeg vet at jeg i teorien bør vente med å teste til 14 dager etter sprøyten, men igjen så har jeg jo ikke tålmodighet til det haha.
Så jeg lurer på: er det noen av dere som har testet dere ut av ovitrelle?
Jeg startet 7 dager etter ovitrelle å teste - fått positive tester hver dag siden. De sa at det skal gå ut i løpet av 10 dager - men jeg har fortsatt positiv i dag, og er redd jeg er av de som får positive tester helt til IKM.. Jeg vet jeg bare behøver å vente noen dager til men så er det dette håpet da.
Teller jeg med dagen ovitrelle ble satt eller teller jeg først fra dagen etter?
Hvor lenge fikk du pos.tester? Og ble du gravid? (inseminasjon er det jeg har gjort).
Har lest alle trådene om ovitrelle der ute - men er fortsatt sugen på mer info