Ovitrelle! Feil?

.Anonym.

Glad i forumet
Ååh! tok nettopp ovitrelle, det kom ut en dråpe når jeg festet spissen, men jeg trodde jeg måtte skru til en rett linje også, og trykket helt ned. Kom litt ut. Så skrudde jeg til 250! Uff! Er helt fra meg nå! Er så redd jeg har gjort noe feil! Jeg så ikke den prikken som sto på bruksanvisningen. Kun en rett linje ! Ja, jeg er kjempe redd for at alt skal gå i dass :p hysterisk! Andre som har gjort det samme??

Prøvde å skru på den nå, og det kommer fortsatt litt utav:( noen som vet om det er litt ekstra væske i ovitrelle? Det viste "0" da jeg var ferdig..

Last edited:
Huff, stakkars deg. Er en stund siden jeg gjorde det der selv så jeg ser det ikke helt for meg hva du har gjort. Men hvis du fikk skrudd den til 250 og trykket til det stod 0, er vel det bra? Da tror jeg du har fått i deg det du skulle. Og tror det alltid er noe ekstra i de sprøytene. Var kanskje ikke noe betryggende svar siden jeg ikke skjønte helt, men håper du har det bedre nå og ønsker deg lykke til [emoji172]

Last edited:
Det er litt ekstra i disse sprøytene[emoji4] kom noen dråper ekstra til meg også, så lenge du skrudde fram til 250 og det sto 0 når du var ferdig har du fått dosen[emoji4]

Huff, stakkars deg. Er en stund siden jeg gjorde det der selv så jeg ser det ikke helt for meg hva du har gjort. Men hvis du fikk skrudd den til 250 og trykket til det stod 0, er vel det bra? Da tror jeg du har fått i deg det du skulle. Og tror det alltid er noe ekstra i de sprøytene. Var kanskje ikke noe betryggende svar siden jeg ikke skjønte helt, men håper du har det bedre nå og ønsker deg lykke til [emoji172]
Ja, men det står på bruksanvisningen at man skal skru til du ser en prikk, så trykke helt inn ( da skal det komme en dråpe) . Jeg såg ikke prikken, trykket inn på den rette linjen,(kom 3-4 dråper ) og skrudde den opp til 250. Da jeg var ferdig så var det fortsatt litt igjen i pennen. Trykket jeg skikkelig hardt så kom det 4-5 dråper :(

Det er litt ekstra i disse sprøytene[emoji4] kom noen dråper ekstra til meg også, så lenge du skrudde fram til 250 og det sto 0 når du var ferdig har du fått dosen[emoji4]
Håper det er det! Hva er det som kan skje om jeg ikke får hele dosen? går det ikke an å ta egguttak da?

Håper det er det! Hva er det som kan skje om jeg ikke får hele dosen? går det ikke an å ta egguttak da?
Hele dosen har du nok fått[emoji4] Kom dråper når jeg satte på nåla, når jeg trykka etter den prikken og etter jeg var ferdig så det er alltid litt ekstra i sprøytene[emoji4]

Aner ikke hva som skjer hvis du ikke har fått riktig dose dessverre, men dosen du skal ha har du garantert fått[emoji4] Skal se dette går helt fint

Hele dosen har du nok fått[emoji4] Kom dråper når jeg satte på nåla, når jeg trykka etter den prikken og etter jeg var ferdig så det er alltid litt ekstra i sprøytene[emoji4]

Aner ikke hva som skjer hvis du ikke har fått riktig dose dessverre, men dosen du skal ha har du garantert fått[emoji4] Skal se dette går helt fint
Håper det! Tusen takk for svar! Men er det noe forskjell på den prikken og rette linjen? Når en skal trykke helt inn? Noen som vet det?

Grunnen til at du skal trykke ut en dråpe før du setter sprøyta er for å få ut evt luftbobler i den før dosen settes[emoji4] så lenge du skrudde til 250 og det sto null når du var ferdig har du fått hele dosen[emoji4]

Takk:) merket du noe i magen etter du tok ovitrelle? Har alltid fått vondt nederst i magen etter ovitrelle, men ingenting nå..:/
Jeg merka ikke så my annet enn at jeg ble litt småkvalm.. var ganske stinn i magen fra før av [emoji4]

Ja jeg er veldig kvalm.. åh! Jeg kjenner ingenting mer i magen! Uff.. spennende å se i morgen :)
Masse lykke til og det går nok helt fint skal du se[emoji173]

Back
Topp