Ovitrelle etter insett , når testa du og når i rutetiden tok du ovitrelle??

Søskenprøveren

Elsker forumet
Assistert-jentene
Februarhjertene 2025
Jeg får ovitrelle dag ved insett og dag 5 i rutetiden, 12 klikk hver gang. Den gang jeg ble gravid gjor jeg det også.
Nå sist negative forsøk hang ovitrellen igjen lenge..
Andre med erfaringer?

Har ikke tatt ovitrelle i forbindelse med innsett, men i «naturlig syklus»/ enkel stimulering.
Ovitrelle har hengt i hos meg i minst 10 dager, har og sett veldig svak strek på graviditetstest 12 dager etter. Jeg syns det var greit å ta tester for å «teste ut» ovitrelle, altså se hcg nivå synke før det evt ble sterkere igjen. Hadde tydelig rosa strek 9 dpo nå da jeg ble gravid, og det var vel 11 dager etter satt ovitrelle.

Har ikke tatt ovitrelle i forbindelse med innsett, men i «naturlig syklus»/ enkel stimulering.
Ovitrelle har hengt i hos meg i minst 10 dager, har og sett veldig svak strek på graviditetstest 12 dager etter. Jeg syns det var greit å ta tester for å «teste ut» ovitrelle, altså se hcg nivå synke før det evt ble sterkere igjen. Hadde tydelig rosa strek 9 dpo nå da jeg ble gravid, og det var vel 11 dager etter satt ovitrelle.
Ja jeg har også testa ut ovitrelle slev om jeg kun tok en halv altså 12 klikk så gang det igjen 11-12 dager ..

Back
Topp