Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg stoler ikke på min kropp og vet at el er noe kroppen min kan utelukke. Hadde gått for Ovitrellen, tanke på mine erfaring med ingen el osvJeg kan velge om jeg vil ta ovitrelle eller teste selv og se når jeg får eggløsning. Sist gang valgte jeg ovitrelle pga da styrte de det. Men har det noe å si? Er det større sjanse for å bli gravid uten ? Eller er det det samme? Erfaring med det?
OkJeg stoler ikke på min kropp og vet at el er noe kroppen min kan utelukke. Hadde gått for Ovitrellen, tanke på mine erfaring med ingen el osv![]()
Er vel ganske så sikker at man får el da ja, eller så hadde dem vel ikke brukt det så mye som de gjør tenker jeg. Men er vel aldri en 100 prosent garanti for noe uansett hva man brukerOkmen er det sånn at ovitrelle faktisk funker skikkelig og? Eller kan det skje noe feil med den også? Litt usikker på hva jeg vil. Er så enkelt å la de styre alt. Hehe..
Ja det var det jeg og tenkte ... Hmm. Får hørre med de på fredagJeg hadde prøvd uten ovitrelle. Mest fordi det var det du prøvde sist, og da gikk det jo ikke. Så jeg ville prøvd noe nytt![]()