Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har testet ovitrelle ut av kroppen, og i dag fikk jeg svaaak strek på rfsu test ofte, er det ovitrellen da eller kan det være et håp for babystrek? Må sies at det kunne se ut som el allerede hadde vært da sprøyta ble satt, men måtte sette den for sikkerhetsskyld
Ovitrelle svinget litt med meg tror jeg (er 3 år siden så husker ikke heelt). Fikk det jeg tror var siste ovitrellestrek 8 dpo kveld. Det blir vell 9 dager etter jeg satt den? Så en svakere test morgen 9 dpo og sterkere igjen 9 dpo kveld og etter det bare steg de i styrke så du må nok bare teste videre! Lykke til!
Jeg må bare kommentere her Lillemy. Jeg hadde forsøk i juni, rett før klinikken skulle ha ferie...eller rettere sagt var dette første dagen i ferien deres, men de var fleksible for min og en annen pasients skyld. Da kunne det se ut som om jeg hadde hatt eggløsning da jeg var inne til siste kontroll. Legen sa det så slik ut fordi egget var litt slørete i kanten. Jeg fikk beskjed om å sette ovitrelle samme kveld og skulle deretter inn mandagen etter for blastoinnsett. Jeg ble nervøs fordi dette kanskje ikke ble timet riktig og at kroppen kanskje hadde mistet vinduet for å ta imot egg, men det fungerte perfekt. Jeg er snart 11 uker på vei
Meningen med historien er at jeg tror man egt har et nokså langt vindu ved tilbakesetting av fryste embryo. Krysser fingrene for deg