Ovitrelle, øm, eggløsning eller OHSS?

Lisianthus

Første møte med forumet
Hei:) Jeg tok ovitrelle på søndag, ikke kjent noe til det før i dag, men har naturligvis positiv LH test.
I dag våknet jeg øm i magen, føler meg litt hoven på en måte og stikker bittelitt iblant. Var ubehagelig å ha samleie i dag, det var det ikke i går..
Er dette trolig eggløsning? Jeg får ikke eggløsning av meg selv og dette er første runde med letrozol og ovitrelle, så har ikke noe å sammenlikne med:)
Blir litt redd for OHSS.

Jeg blir øm i magen under el, og det er vondt/ømt å ha sex. Men jeg kan ha det slik i 5 dager :hilarious:
Men siden du tok ovitrelle på søndag, så er det godt mulig el nå. Anbefaler å tempe hvis du ikke allerede gjør det :)

Kom gjerne inn på prøver forumet, der er vi en fin gjeng prøvere med masse god kunnskap om alt mulig :joyful:

Jeg blir øm i magen under el, og det er vondt/ømt å ha sex. Men jeg kan ha det slik i 5 dager :hilarious:
Men siden du tok ovitrelle på søndag, så er det godt mulig el nå. Anbefaler å tempe hvis du ikke allerede gjør det :)

Kom gjerne inn på prøver forumet, der er vi en fin gjeng prøvere med masse god kunnskap om alt mulig :joyful:
Takk, jeg la det ut i feil forum ja, prøvd lenge, men ikke vært aktiv her inne, så ikke helt klok på hvor jeg skal legge ut:)
Oi så lenge! Holder en knapp på eggløsning da:happy: Skal lese litt om temping, mener jeg slo det fra meg pga den manglende døgnrytmen:laughing002

Back
Topp