Oktober2020baby
Forelsket i forumet
Andre som plutselig sliter med overveldende følelser? Av sinne og så tårer? Jeg klikket her forleden dag av gode grunner på noen nettroll, men så begynte sambo og jeg å diskutere det og han sa noe som såret meg så inderlig: at han ikke stå bak mine meninger. Noe i den duren og jeg kan ikke helt forstå det, men dette gjorde noe med meg. Jeg begynte å gråte umiddelbart og jeg klarte ikke å ta meg sammen.
Jeg vet ikke hvorfor, men jeg er fortsatt såret over dette. Kan noen andre relatere til det? Har dere hadde en sånn følelse gjennom graviditeten?
en lege sa til meg en gang at stress påvirker stortsett bare foster om mor blir utsatt for mye av det over lengre tid feks de som opplever vold i hjemmet, flyktninger, de med høytempo stressende yrker etc.
synes ikke det er greit og blir så flau i ettertid. Her har jeg ropt, kjeftet og smelt med dører som en annen dritt unge
kjenner meg ikke igjen i det hele tatt. Forrige graviditet var jeg bare lei meg for alt å gråt hele tiden. Fikk mer sympati fra mannen den gangen for å si, det slik 
Så jeg forstår min sambo, han vil ikke at jeg skal skrive i sinne og det er fornuftig.
flau over at man kan klinke så inderlig... men jeg forstår deg. Og dette varer ikke evig. Hold ut og snakk med sambo. Si til h*n hva du føler. Det er slitsomt å holde det inne...