Overvektige og gravid mage

Krølla82

Forumet er livet
Jeg er overvektig og har ikke akkurat flat mage. Den er jo naturlig nok litt hengete nederst...jeg er 13+3 nå har gått ned 4 kg i graviditeten. Tatt bilder i uke 5 uke 9 og nå i dag og magen ser prikk lik ut på alle bildene. Så det jeg lurer på...vil jeg komme til å ha den hengete magen hele graviditeten?...eller vil den bli fin og rund nederst etterhvert. Og i hvilken uke kan jeg forvente å se gravid ut og ikke bare feit?

min mage ble ikke gravid mage før uke 18.

bare vent så kommer den som ei kule på deg også,så blir den så rund og fin atte[:)]

Etter hvert så får du nok en fin gravid mage, men når den kommer er veldig individuelt.

ORIGINAL: stardust

bare vent så kommer den som ei kule på deg også,så blir den så rund og fin atte[:)]

Ja jeg håper det.[:D]

er det første gangen? da tar det ofte litt tid før magen syns.. flink du har vært som har gått ned litt også[:)] du får nok en nydelig kul der etterhvert du også[:)] "henget" på magen blir helt sikkert mindre både av at du går ned i vekt og at kulemagen tar form[:)]

er litt vanskelig å forklare, men følte meg først gravid etter uke 20... før det bare litt ekstra feit. du får nok ikke den helt strammeste magen da i hverfall ikke under navellen, men det er igjen som missforstår... den er basolutt gravidmage...  etter at ungen var komt viste det seg at jeg hadde gått ned totalt 4kg i svangerskapet... gikk ned noen til under amming

ORIGINAL: *hemlis_i_magen*

er det første gangen? da tar det ofte litt tid før magen syns.. flink du har vært som har gått ned litt også[:)] du får nok en nydelig kul der etterhvert du også[:)] "henget" på magen blir helt sikkert mindre både av at du går ned i vekt og at kulemagen tar form[:)]

Ja det er første gangen. Gudene skal vite at jeg har prøvd å gå ned før, men nå raser de av uten at jeg gjør noe spesiellt.[:D] 

ORIGINAL: Renatemai9

ORIGINAL: Krølla82

ORIGINAL: *hemlis_i_magen*

Ja det er første gangen. Gudene skal vite at jeg har prøvd å gå ned før, men nå raser de av uten at jeg gjør noe spesiellt.[:D] 

Samme her[:D]

hihi...så bra! [:)]

jeg hadde "heng" nederst på magen gjennom hele svangerskapet[&:] har båret barna ganske høyt også da...

jeg er vel ikke direkte feit lengre... hehe
men har masse hud til overs etter å ha vært det...
og det henget er der...
har fått kul litt over bare.
jeg er 30+5, og ser egentlig mest snodig feit ut enda.
ikke orka å tatt magebilder heller...

men, med ei god mammabukse, så ser jeg litt mer gravid ut. men fortsatt noen pussige heng på magen hehe

Jeg hadde i utgangspunktet litt hengemage, og den ble ikke borte som gravid, men den ble seende annerledes ut. Jeg så veldig gravid ut fra uke 18-20! Jeg bar  han langt ut, så jeg fikk stooor mage[:)]

ORIGINAL: ~lill~

Jeg hadde i utgangspunktet litt hengemage, og den ble ikke borte som gravid, men den ble seende annerledes ut. Jeg så veldig gravid ut fra uke 18-20! Jeg bar  han langt ut, så jeg fikk stooor mage[:)]

Samme her. Magen var enorm når jeg skulle ha minsten. Den var også ganske stor når jeg skulle ha eldste, men da hadde jeg også en god del vann i kroppen.

Håper jeg og får en fin gravidmage etterhvert. I signaturen min er bildet av hvordan jeg ser ut til vanlig, bare litt mer oppblåst kanskje. Så satser på at godmagen kommer etterhvert[;)]

Jeg har hatt hengemage de siste ukene, den er ulekker altså! [8|]
Var liksom stram rundt hele, selv om jeg er overvektig, men når lillemor stakk hodet skikkelig ned i bekkenet og festet seg, fikk jeg plutselig et lag med slapp hud og fett under magen, som disser når jeg beveger meg.

ORIGINAL: stardust

[:)]

Jeg hadde det henget helt til slutten, men magen så veldig fin ut med klær på da [:)]

Men den var ikke så lekker uten, men det har den heller aldri vært...[8D]

ORIGINAL: toneany

Jeg har hatt hengemage de siste ukene, den er ulekker altså! [8|]
Var liksom stram rundt hele, selv om jeg er overvektig, men når lillemor stakk hodet skikkelig ned i bekkenet og festet seg, fikk jeg plutselig et lag med slapp hud og fett under magen, som disser når jeg beveger meg.

Samme fikk jeg også. Den er fortsatt der.

Back
Topp