Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spise frukt og grønt og gå litt tur? Det er ikke lett nei å holde vekteneg er 24 uker på vei eg er litt stor jordmora sa at eg måtte prøve å ikke legge på meg meiremen det er ikke så lett har dere noen gode råd å komme med?
Greit å vite om "sjokoladen", får prøve å huske det neste gang jeg er i butikken og den fristerSmå, lette måltider, fyll opp handlekurva med masse vakkert fra frukt og grønt, det gir alltid meg motivasjon!)
Smør nistemat og kok kaffe/te og ta en tur ut, det handler ikke alltid om trening, bare det å komme seg opp av sofaen og ut døra, det gir både motivasjon og energi!![]()
Ellers er jo ordentlig frokost veldig viktig, den setter i gang systemet og forbrenninga, gir energi til langt på dag!Men viktig å ikke gå sulten, da vil kroppen kjøre på "sparemodus", alt du putter i magen vil kroppen spare på, isteden for å forbrenne det å bruke det den faktisk trenger.. Og husk, 1 sjokolade ødelegger et helt måltid, jeg gikk ofte på den "smellen" før jeg var på et par blodsukkerkurs; Innom butikken for å handle middag, lurer med en sjokolade sånn på tampen i kassa, er jo helt utsulta, spiser den i bilen på vei hjem.. Da bruker kroppen min den sjokoladen til å fylle alle "tomme lager" og skyter blodsukkeret mitt opp i himmelen! Det betyr at når jeg spiser middag en halvtime senere, så har ikke kroppen min bruk for den middagen, så uavhengig om jeg spiser sunt eller ikke, så vil kroppen min dra minimal nytte av den..:/ Selv om jeg fortsatt er skrubbsulten, den vil jo mette magen min, men den vil også holde blodsukkeret mitt opp i himmelen.. Skumle greier som kan føre til alvorlige helseplager..:/
Jo, det er noe. Jeg gikk ned 8 kg uten å trene, bare ved å endre kostholdet. Man skal trene myyye for å gå ned i vekt av det.Men!! Et sunt kosthold er ingen ting om man ikke trener..du kan spise deg sunn, men skal du se resultater, må trening til.
men, for bare å unngå å legge på seg, så holder det å gå turer f eks! Litt trim er bedre enn null trim
![]()