September16
Glad i forumet
Til dere som var/er overvektig når dere var gravide.Hva spiste dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk du ingen ekstra kontroller heller? Selv hvor overvektig man er kan jo man bli alvorlig dehydrert eller få store vitaminmangler.Spiste ikke. Alt jeg prøvde å få i meg kom rett ut igjen. Så jeg spiste sånn sett det jeg hadde lyst på. Men så å si alt kom i retur. Gikk ned istedenfor rundt 10 kg i svangerskapet![]()
Ble ikke innlagt heller fordi jeg hadde så mye å ta av at det var visst ikke så nøye da...
Jo. Men det fikk jeg pga risikosvangerskap. Hadde SF med første og har noe med blodet mitt.Fikk du ingen ekstra kontroller heller? Selv hvor overvektig man er kan jo man bli alvorlig dehydrert eller få store vitaminmangler.
Gikk alt bra med veksten og alt annet da?Jo. Men det fikk jeg pga risikosvangerskap. Hadde SF med første og har noe med blodet mitt.
Med nr 2 var det nesten en high five fra legen... Jeg selv var ho fryktelig bekymra hele tiden. Hadde ekstra UL også. Så da spurte jeg mye om barnet og hvordan hu vokste og sånn.
Ja. Hu kom ut i uke 39 3150 gram. Så var vel ca gjennomsnittlig da.Gikk alt bra med veksten og alt annet da?