Overvekt!

Mamamia.

Elsker forumet
Jeg er overvektig. Nå er det sagt! Fins det flere av dere her? Jeg blir så sint og lei meg når jeg leser alle disse artiklene om hvor farlig det er å være gravid og overvektig og hvor mye galt som kan skje med barnet.. Osv osv! Men tenker de ikke på at vi også har følelser. At vi er like fulle av hormoner og bekymringer som de normal vektige gravide. Og nå som det er sagt, gikk mitt første svangerskap helt problem fritt, og gutten min er en normal og sunn liten gutt!

Og det gjør HELT sikkert dette svangerskapet her også! 
Lykke til... mange ting som er farligere enn å være overvektig!

Jeg er undervektig! Aldri klart å legge på meg, uansett hvor mye jeg har spist! Sikkert ikke bra det heller! Viktig å passe på at man spiser sunn, næringsrik mat nå som babyen er i magen...

alle er forskjellige! Jeg forsøker å tenke på hva slags mat babyen har godt av!

Jeg har også noen kilo for mye!! Prøver å spise sunt men er ikke så lett når jeg er kvalm hele tiden!! Gruer meg til å veie meg hos legen! Håper på å gå opp minst mulig i løpet av graviditeten!

Jeg er overvektig og hadde akkurat fått godkjenning til operasjon da jeg ble gravid... Gikk veldig bra sist graviditet. Veide mindre som høygravid enn da jeg ble gravid. Endret på småting. Er småtingene som blir store i det lange løp!

Jeg er også overvektig. Så du er ikke alene om det. Er kjedelig å høre om alle farene her inne. Orker ikke fokusere for mye på hva jeg gjør galt. Er 85% sjans for at det går bra fra uke 5, og det fokuserer jeg på. Uansett overvekt, så gjør jeg det beste jeg kan for min baby :)

Alene er du ikke :) jeg er vel også overvektig.. Blir også oppgitt og irritert på alt som skrives om dette... Men kjenner fler overvektige hvor det har gått knirkefritt! :)

Jeg er også overvektig, fikk sjokk da jeg gikk på vekta hos legen i går :/
Gått opp 20kg siden vi startet opp med ivf i juni 2011, så de kg har kommet fort kan man si emoticon

Men jeg har venninner som har veid mer enn det jeg gjør nå da de ble gravide og de har alle fått kjempefriske og sunne barn, så jeg får ta opp kampen mot kg da vår hjerteknuser har kommet ut ;)

Back
Topp