Overvåkning i natt

LilleMagen

Flørter med forumet
Må ligge over på sykehuset i natt til overvåkning da blodtrykket er høyere igjen, og litt mer proteiner i urinen... Alt fra at jeg blir sendt hjem i morgen til at fødselen blir satt i gang kan skje... Noen som vet hvor "fort" de setter i gang fødsel? Om det er stor sjans for at det er det de gjør?

Det skal litt til før de setter i gang, da må man ha alvorlig svangerskapsforgiftning, men dette er jo veldig individuelt sikkert...
Ønsker deg lykke til[;)]

vet ikke jeg, men regner m at d skal være veldig alvorlig før d de setter igang..
uansett, lykke til[:D]

Eller sånn som situasjonen var for meg, 1 uke til mens term og 2 uker til UL term. Hadde vel en mild forgiftning. Men siden det er 3-4 timer til sykehuset, og BT varierte fra dag til dag så måtte jeg uansett ha bodd på sykehuset til ungen kom ut, så da var det egentli like greit å sette i gang [;)] 

Tusen takk! Vi fikk heim igjen idag, med beskjed om å ta det med ro... Hvis jeg hadde blitt der lenger hadde jeg ikke fått gjort annet enn å gå på do[:D] Så jeg prøver å gjøre minst mulig, nå må BF ta over husarbeid og all ting[;)]

Back
Topp