Overtroisk!?

Tiol

Gift med forumet
Juli13-jentene
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
❄️ Januargull 2023 ❄️
I begge mine tidligere graviditeter har vi mistet noen nære når jeg var rundt 8-10 uker på vei. Med førstemann mistet vi min mormor da og jeg var 10 uker og med andremann mistet vi daværende samboer sin bestefar da jeg var 8 uker.
Jeg har hele tiden sagt til kjæresten at vi må forberede oss på å miste noen nære denne gangen også....
Hva skjer?
Jeg er 7+4 i dag og i dag døde bestemora hans....
Jeg blir nervøs jeg. Tilfeldig? Eller må noen "ofres" for barnet i magen...

Alle mine besteforeldre er døde, så det lover dårlig for oss i så fall:p Men forstår at du blir litt mistenksom!

Huff, så trist :sorry: tenker nok at det er helt tilfeldig! Det er ikke slik at en person dør for hver som blir født, men jeg skjønner du har den tankegangen når det har skjedd i nær familie så mange ganger.
Håper det går bra med samboeren din og deg :Heartred

Huff, så trist :sorry: tenker nok at det er helt tilfeldig! Det er ikke slik at en person dør for hver som blir født, men jeg skjønner du har den tankegangen når det har skjedd i nær familie så mange ganger.
Håper det går bra med samboeren din og deg :Heartred
Ja det er nok helt tilfeldig, og såklart er det ikke sånn at det er et Max antall mennesker som kan være her samtidig hehe, men kanskje jeg er forbannet med ett eller annet :eek::troll:
Uansett, ekkelt å spå sånt og ha rett.....:dead:

Back
Topp