Hvor tidlig er det vits å kjøpe utedress til de små? Ser jo for meg at de sitter på rompa i gress/sandkasse/på lekeplassen med en gang de kan sitte/krype. Trengs det en tykk vinterdress allerede nå, eller kan man vente til neste jul med det, og heller kjøpe en tynn parkdress/regndress eller lignende til denne våren?
Jeg tenker å Ihvertfall vente litt. Mini vokser så fort så aner ikke hvilken str han kommer til å bruke om noen mnd
Sier meg enig med over her! Tviler på at det kommer til å bli bruk for det! Her blir det mest vognsitting etterhvert!
Man begynner sånn smått når de klarer å sitte/krype og da har de fleste rukket å bli 8-9 måneder og da er vi jo på vei mot vår. Kanskje man er litt tregere i utviklingen og rekker å bli 10-11 måneder og kanskje man ikke trenger det i det hele tatt...
Vi har en tykk vinterdress i str 62 (stor i str og passer ikke enda), men den har vi arvet. Hadde nok ikke kjøpt selv nei. Vi har også arvet en ttnn parkdress i str 74 og ser for meg at den passef til våren når hun kan krabbe rundt i sandkassen
Vi arkivet en tykk dress i str 74, men ville ventet med å kjøpe selv til jeg visste hvilken str vi vil trenge vinterklærne kommer ofte på tilbud mot slutten av vinteren, så hvis en trenger det en kort periode kan det bli billigere enn å kjøpe nå