Overtidsundersøkelse unnagjort..

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Jeg var på sykehuset i dag til overtidsundersøkelse. Alt bra med lille...

Hadde verdens beste jordmor som forklarte godt og lyttet til meg og mine ønsker.

Jeg har tidligere vært skeptisk og litt engstelig for at di ville at jeg på død og liv skulle føde på fødeloftet, der d er tilgang på fint lite "good stuff" til smærtelindring. Etter erfaring fra sist fødsel slet jeg med å puste pga tette rier, derfor var epedural et must for meg...

Dette forsto jordmor godt å ordnet at jeg skulle få være på føden der jeg følte meg tryggere..

Å d mest fantastiske er at

JEG SKAL FÅ FØDE I MORGEN!!!!!!!!!
Ingen mer venting.. Oppmøte på føden kl 08.00....

Endelig min tur:):)

Blir på min fars bursdag, men siden jeg sliter med å finne noe å kjøpe kan jeg like godt gi et barnebarn:):)

Nå er jeg glad nå:):):)

♥ventet prinsen 6juli, venter ennå♥

ÅÅÅÅH så herlig! Jeg håper jeg også bare blir satt i gang så fort som mulig hvis jeg går til overtidskontrollen på onsdag. Hva er grunnen til at du settes i gang så fort?

Åååh så deilig å vite!! Kjempe heldig! Masse lykke til ;)

ÅÅÅÅH så herlig! Jeg håper jeg også bare blir satt i gang så fort som mulig hvis jeg går til overtidskontrollen på onsdag. Hva er grunnen til at du settes i gang så fort?

D vet jeg ikke. ... Hun sa at d blei søndag eller mandag.. så gikk hun å sjekket å d var mest ledig tid søndag.. Så da takket jeg bare jeg:):) har jo slitt litt med oppkast di siste to dagene.. Vet ikke om d hadde noe å si..har levd på vann og saltstenger. ...

Men nå er snart enden her:):)

Åååh så deilig å vite!! Kjempe heldig! Masse lykke til ;)

Tusen takk... Er spendt og gleder meg... Var jo slik jeg startet sist også, med at di tok vannet. . Så litt spennende å hvite hva jeg går til også:):)

Så nå er d bare å shave legger å fikse tåneglene slik jeg føler meg litt fresh..:) hihi. ..:):)

ønsker deg masse lykke til :)

Så bra at du slipper å gå lenger :) lykke til i morgen! :)

Vente ei tulle 20 juli <3

Lykke til:)

-------------------------
Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013

Så bra! Kos deg riktig så mye med siste dag som gravid :D
Lykke til i morgen

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Så herlig- godt å vite at du skipper å gå lenger! Lurer på om du får sove i natt!

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Så herlig- godt å vite at du skipper å gå lenger! Lurer på om du får sove i natt!

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Hehe. .. d gjør jeg også:) Måtte plutselig pakke om baggen litt nå når jeg vet når jeg skal bruke den:):):)

Tusen takk... Er spendt og gleder meg... Var jo slik jeg startet sist også, med at di tok vannet. . Så litt spennende å hvite hva jeg går til også:):)

Så nå er d bare å shave legger å fikse tåneglene slik jeg føler meg litt fresh..:) hihi. ..:):)

Masse lykke til! :-)
Så utrolig godt det må være; å endelig få en dato, og få møte babyen din! :-)
Herlig! :-)

Lakkerer du tåneglene til fødsel?
Lurt på det jeg også; å freshe litt opp. Hi hi! :-)

Masse lykke til! :-)
Så utrolig godt det må være; å endelig få en dato, og få møte babyen din! :-)
Herlig! :-)

Lakkerer du tåneglene til fødsel?
Lurt på det jeg også; å freshe litt opp. Hi hi! :-)

Rett og slett bare for å føle meg vell. .. Noen synes d er kjempe teit, men hvis jeg kan gjøre små ting for å føle meg litt mer vell i en mindre komfortabel situasjon så lakker jeg dem gjærne...:):):)

Så bra :) Lykke til :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Lykke til :)

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥

Back
Topp