OVERTIDSTRÅD! !!

4 dager over... Og har helt gitt opp håpet på at han skal komme :( Har hatt alle slags modningstegn de siste tre ukene uten resultater, bare at jeg våkner om morgenen skuffet over at jeg ikke er på sykehuset med babygutt i armene.. Det er tungt å gå overtid altså!

"Bare" en dag over. Men har hatt flere tegn så er litt skuffet.. Men han kommer når han er klar... Er så spent!

"Bare" en dag over. Men har hatt flere tegn så er litt skuffet.. Men han kommer når han er klar... Er så spent!
Alle sier det til meg også. Jeg er utålmodig men hvis han trenger å bake noen dager ekstra så er det bare bra til han. Gutten min kommer å bli stor så jeg håper han blir sterk ;)

Men uansett vil jeg ha han ut snart...

Starter uke 41. Å gå overtid suger men også gir litt mer tid å sove før baby kommer. Kontroll på torsdag, vi for se. Kanskje kommer han i helga. Tror ikke at noe skal skje av seg selv før de igangsatter meg ;(

6 dager på overtid! Alle sier jeg bare må slappe av og at babyen kommer når den er klar.. men samtidig driver alle sammen og spør og maser om det skjer noe snart :p Da er det jo veldig lett å ikke bli utålmodig

Back
Topp