Overtidskontroll

Marit 83

Elsker forumet
Når bestiller man seg det?! Eller er det noe man får automatisk, bare å dra til sykehuset den dagen liksom. På St.Olav er det 6 dager etter termin vet jeg...

ORIGINAL: Tone88

ORIGINAL: Marit 83

Når bestiller man seg det?! Eller er det noe man får automatisk, bare å dra til sykehuset den dagen liksom. På St.Olav er det 6 dager etter termin vet jeg...

Jeg skal til St.Olavs . Å jordmor bestilte time til meg :)

Åkei [:)] Da regner jeg med at jordmora mi gjør det også hvis det blir aktuelt. Har termin 25. jeg, jordmortime den 29., så da ordner hun vel med det da hvis jeg blir gående over. Arrrh...skulle ønske jeg visste NÅR ting skulle skje...hehe...begynner å bli nysjerrig her nå [8D][:D] Er ikke utålmodig, men når jeg sitter her med så sinnssykt med mens-smerter, så blir det så man tenker "skjer noe i dag eller? Eller neste natt...? Er jeg tobarnsmamma innen 24timer kansje?" Hehe...ja, tankene svirrer... [8D]

Noen som veit hva de gjør på overtidkontrollene?

Her skal man bare ringe til lillehammer sykehus den 7. dagen på overtid, så får man komme inn den dagen.
Tar CTG, sjekker urinprøve, blodtrykk og evt ultralyd.
Sjekker også for modenhet.
HVIS man er moden - blir man strippet her.
Med hjemreise - og hvis det ikke skjer noe, må man komme tilbake 3 dager senere for å få 1.modningstablett.

Sånn er det her... men er sikkert forskjellig fra s.hus til s.hus

Back
Topp