Overtidskontroll

LykkeligGift

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Januar 2017
Når får man det og hva skjer der? :) Har siste time hos jordmor på torsdag (termin) og fikk beskjed sist om at de da setter opp time.

Får vel time en uke etter termin i første omgang :) Fikk ihvertfall jeg sist :) Fikk ctg, ul, sjekk og beskjed om å komme tilbake noen dager seinere for å diskutere igangsettelse :)

Jeg har siste kontroll dagen før termin og fikk beskjed av jordmor at vi fødende måtte selv ringe sykehuset på dag 6 over tida for å få en time på dag 7 eller 8. Dette fordi det var så mange som aldri dukket opp på de timene som jordmor satte opp rundt termindato.

Jeg hadde siste time hos jordmor på mandag, hadde termin på søndag. Når jeg var der ringte hun inn på sykehuset, og fikk time til neste tirsdag, 9 dager over termin. Spurte jm hva som skjedde på de kontrollene og hun sa at de tok ul og sjekket hjertelyden samt vaginal undersøkelse. Var alt som normalt så kom de sikkert til å sette meg opp til en time ca to dager etter for å sette igang. Men om noe ikke var som det skulle, kom de til å sette igang samme dag :)

Jordmor sa til meg at overtidskontroll pleier å være akkurat ei uke etter termin :)

Back
Topp