Overtidskontroll

Nusk

Glad i forumet
Er det noe stor sannsynlighet for å bli satt i gang på overtidskontroll?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Den første overtidskontrollen du mener? De tar alle mulige prøver av baby og dens trivsel i magen, ved avvik vil dem sette igang. Vi fikk beskjed om å ta med fødebagen på 7-dagers kontrollen av vårt sykehus. De ville ikke ta noen sjanser- et lite avvik så ble det igangsettelse :) Men hvor ofte det hender at prøvene ikke er bra det aner jeg ikke.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja den jeg tenker på. Skal på overtidskontroll i morgen. Og vil helst slippe å gå mere over pga at jeg er livredd for overtid, samt lite/mye mindre liv/aktivitet enn før. Men jeg blir vell ikke hørt, så om hun har det bra i magen er jeg redd jeg må gå mere overtid:((( huff gruver meg så til i morgen.

Ja den jeg tenker på. Skal på overtidskontroll i morgen. Og vil helst slippe å gå mere over pga at jeg er livredd for overtid, samt lite/mye mindre liv/aktivitet enn før. Men jeg blir vell ikke hørt, så om hun har det bra i magen er jeg redd jeg må gå mere overtid:((( huff gruver meg så til i morgen.

Du skal igjennom CTG og sparketest, er det mindre liv vil dem ikke vente :) men hvis du i tillegg uttrykker bekymring om endret aktivitet vil det også veie for. Krysser fingre for en kontroll som gagner deg og bebbis :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Okay takk for svar :) håper de hører på hva jeg føler og mener:) så spent på morgendagen bringer.

Back
Topp